Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, eller så är det du som splittrar?Nutne skrev att hon trodde Kraxel är ond och så väljer hon att splittra röster. Konstigt i min värld, för en god.
Du kan räkna med att ulvarna lanserar en kandidat, är det rumple eller Kraxel? Eller är det 2 goda.
Eftersom vi goda skulle behöva samla rösterna. Och smartass resan röstat på rumple. Innebär det att du tror mer på Kraxel som ond än rumple?
Känns som jag har lite att fundera på. Skulle behöva mer tid innan DL
Jag är ledsen Nutne men du försöker skriva om verkligheten en del. Du hoppades inte, du konstaterade. Visst kan du i efterhand ha insett att det fanns andra möjligheter men låtsas inte som att du hoppades i ditt första inlägg
Sedan angående din röst på mig så har jag faktiskt inte så mycket mer att säga än att du har fel och att den får dig att bli ännu mer troligt ond i min bok.
Sedan om Nutne medvetet försöker spela ängel och hejas på av kollega/kollegor och en av rumpleteazer och en av b_g är lurad god vet jag inte.
Eller om Nutne är god och utnyttjas av onda rumpleteazer och b_g
Nutne skrev att hon trodde Kraxel är ond och så väljer hon att splittra röster. Konstigt i min värld, för en god.
Äh, drick mer vin!Men NEJ!
Det var ju sämst