Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blir lite nervös att det skrivs så lite i leken. Är det bara jag som fortfarande letar ulvar? Smartass är ursäktad för hon har röstat, men alla andra? Är det ingen som har några teorier eller funderingar?
Jag kom precis hem. Klurar lite och jag tycker det är så lite att rent konkret ta på. Att Smartass är god är vi väl tämligen överens om men sen kommer vi väl till resten.Jag blir lite nervös att det skrivs så lite i leken. Är det bara jag som fortfarande letar ulvar? Smartass är ursäktad för hon har röstat, men alla andra? Är det ingen som har några teorier eller funderingar?
Det får du såklart tycka men det vore intressant att se vad du tycker om de andra också istället för att bara bita dig fast vid mig. Man skulle kunna tro att du är @cirkus
Jag tror inte att mina teorier räknas.Jag blir lite nervös att det skrivs så lite i leken. Är det bara jag som fortfarande letar ulvar? Smartass är ursäktad för hon har röstat, men alla andra? Är det ingen som har några teorier eller funderingar?
Jag kom precis hem. Klurar lite och jag tycker det är så lite att rent konkret ta på. Att Smartass är god är vi väl tämligen överens om men sen kommer vi väl till resten.
Cora har jag just nu som eh... Neutral? Jag tycker ju att hon var tidigt på Mrs_BC vilket gör att det inte känns som om de skulle sitta i lyan ihop.
Rumpleteazer är också svår för det borde ju inte stått mellan två goda igår? Eller är vi så kassa? Min instinktiva tanke efter lynchen (dvs i förmiddags för mig) var ju att hon måste vara ond men tänker jag ett varv till så behöver det verkligen inte vara så heller.
Dig vet jag inte riktigt heller var jag har men om jag bortser från dendärteorinduhadeigårsomjagtillslutblevgalenpåförattdenintestämmer så har du varit mer på hugget idag och jag kan se vart du vill komma med Kraxel. JAg måste nagelfara Kraxel igen.
Efter gårdagen så blir bilden något klarare, tror mig veta några jag kan lita på.
Kvar i leken
Cora
rumpleteazer
Kraxel
begransad_utgava
Nutne
Smartass
Med tanke på att vi nu är 7 kvar så bör det vara max 3 ulvar annars hade ulvarna vunnit. Ingen av rollerna kvar har extra information förutom möjligen ängeln som lyckades skydda någon, var det inte henne själv så lär det ha varit en god.
Cora följde mig i förra omröstningen även om hon startade att rösta på front, det och det faktum att Kakan röstade på henne DL 3 får mig att tro att hon är god.
Begränsad_utgåva bliv sur på Nutne och röstade på henne, det får mig att tro att hon inte är ulv. Kollektivet och laget blir mer uppenbart när man har någon att prata med, och här ventilera frustrationen.
Smartass - Litar jag fullt på förutom att hon var korkadd att bli osäker och ändra i sista sekund (f-n ta dig front, varför nekade du till godförklaringen?)
Nutne ville först inte rösta på varken rumple eller front utan valde Begränsad_utgåva och ändrade sig i sista stund. Jag gissar att hon inte ville rösta på en lyakompis men ändå inte vara med att rösta ut. Jag kan ha fel här, tiden får utvisa
Kraxel har varit skum men röstade på Rumple så jag hoppas på god där. Ska kolla upp Nutne och Kraxel extra noga så fort jag får tid.
Angående antalet onda så startade vi med 13 deltagare. Det bör ha varit 4 eller 5 onda, två är borta och övriga finns i lyan. Det kan vara 2 eller 3 kvar. Något säger mig att det är 2 med tanke på den inte alltför starka laguppställningen på goda sidan men med lite reservation för spöket. Stämmer det så tror jag att Nutne endast kommer att besöka Cirkus toa om hon skrattar på sig tillsammans med Rumpleteaser. Jag är dock långt ifrån säker men tänker om tid finns kolla upp dem närmre eller kolla upp alla....
Jag har också lite funderingar!
Jag har!
Sorry min frånvaro. Har varit väldigt mycket fullt upp idag. Och @Nutne du har till viss del rätt, pga saker utanför leken har mitt fokus legat där och inte på att hitta ulvar. Men ja, jag har ändå mina funderingar. Och som jag skrev om förut, jag vet att det stod mellan två goda igår, och det gör det lättare för mig. Rent spontant, vad skulle en ond smartass eller en ond nutne ha att vinna på att ändra från en god till en annan? Röra till det, men på bekostnad av att dra sådan uppmärksamhet till sig? För att inte tala om hur det sett ut om jag åkt, då hade det sett ut som ett misslyckat räddningsförsök av frontline, från nutne och smartass. Så det gör att jag känner mig tveksam till att någon av de två är onda just nu. Så, då har vi kraxel, begränsad och cora kvar. Här är min koll sådär, har väldigt lite koll på alla de tre. Hinner förhoppningsvis under kvällen, men har fortfarande lite att stå i tyvärr.
Eftersom vi goda skulle behöva samla rösterna. Och smartass resan röstat på rumple. Innebär det att du tror mer på Kraxel som ond än rumple?Tänker ett varv till...
13:05 Mrs_Badcrumble röstar på rumpleteazer
15:09 rumpleteazer röstar på trolldryck
17:32 Smartass röstar på MrsBadcrumble
19:32 korvbritt röstar på MrsBadcrumble
21:04 Groznyj röstar på Nutne
21:18 EttNyttNick röstar på Groznyj
21:39 Antilopen röstar på Groznyj
21:42 MrsBadcrumble ändrar röst till Groznyj
21:45 Frontline röstar på Groznyj
21:46 begransad_utgava röstar på korvbritt
21:51 Nutne röstar på Groznyj
21:53 Kraxel röstar på Groznyj
21:55 Cora röstar på MrsBadcrumble
21:57 korvbritt röstar på trolldryck
Mrs_Badcrumble var ulv, om det gick skulle förstås ulvarna försöka hindra att hon åkte redan i dl1.
Kraxel har redan nämnt att hon inte såg vad jag skrev till henne, vilket får mig att fundera på om hon kanske inte ens hann se min röst? I det läget står det 4 (egentligen 5) till groznyj och 2 på Mrs_Badcrumble. Kraxel, som jag vill tro är ulv, behöver rösta på någon så Mrs_Badcrumble inte åker. groznyj har gjort det lätt för kraxel genom att vara rätt så skum, så hon kan lugnt lägga rösten där. Hon garderar sig dock genom att kommentera att det känns fel i och med alla röster på groznyj, på klassisk ulvmanér.
nutne röstar på kraxel
Jag bara älskar hur de som INTE är med i leken tar över... Men enormt skönt att ängeln skyddade rätt person. Nu vet i alla fall ängeln om en annan god, hoppas det hjälper oss mer idag.
Jag utgick inte ifrån det, jag hoppades. Stor skillnad. Det är ju enda typen av "sia" vi kan få i den här leken, efter att byfånen lynchades.
Jag är ledsen Nutne men du försöker skriva om verkligheten en del. Du hoppades inte, du konstaterade. Visst kan du i efterhand ha insett att det fanns andra möjligheter men låtsas inte som att du hoppades i ditt första inlägg
Jag har inte tagit upp det eftersom jag hoppades att ulvarna skulle missa det om det inte uppmärksammades, men nu är det lite sent för det: nutne försäger sig om att hon är ängel, och du callar henne på det? Vad har du att vinna på detta som god?
Hur tänker du nu?Sorry min frånvaro. Har varit väldigt mycket fullt upp idag. Och @Nutne du har till viss del rätt, pga saker utanför leken har mitt fokus legat där och inte på att hitta ulvar. Men ja, jag har ändå mina funderingar. Och som jag skrev om förut, jag vet att det stod mellan två goda igår, och det gör det lättare för mig. Rent spontant, vad skulle en ond smartass eller en ond nutne ha att vinna på att ändra från en god till en annan? Röra till det, men på bekostnad av att dra sådan uppmärksamhet till sig? För att inte tala om hur det sett ut om jag åkt, då hade det sett ut som ett misslyckat räddningsförsök av frontline, från nutne och smartass. Så det gör att jag känner mig tveksam till att någon av de två är onda just nu. Så, då har vi kraxel, begränsad och cora kvar. Här är min koll sådär, har väldigt lite koll på alla de tre. Hinner förhoppningsvis under kvällen, men har fortfarande lite att stå i tyvärr.