Dock kan jag nog också tycka att det är skumt att hålla fast vid bara obligatoriskafrågan teorinAlla som misstänker dig är alltså onda?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dock kan jag nog också tycka att det är skumt att hålla fast vid bara obligatoriskafrågan teorinAlla som misstänker dig är alltså onda?
Cora röstar på Mrs_badcrumble
Jag tycker hon gjorde det lätt för sig igår genom att bara leta ulvar bland de som röstade på henne. Känns ulvigt att misstänka någon för att den röstade på en.
Känns svagt men jag misstänkte henne även igår men tyvärr tyckte jag korvbritt var skummare. Önskade jag hade mer tid att läsa igenom leken
Inte nödvändigtvis. Men någonstans måste man bestämma sig för att börja nysta...Alla som misstänker dig är alltså onda?
Och du reflekterar inte över att jag inte röstade på dig av den anledning? Huvudanledningen var att jag trode att ulvarna försökt räddningsrösta. Nu efter den andra lynchen ser det lite mindre troligt ut.Smartass: Jag tycker att hon har bitit sig fast i mig. Som rumpleteazer skrev så kan jag också köpa det som en förstadagsröst - men att fortsätta hänga kvar? Nä. Det känns skumt.
Och du reflekterar inte över att jag inte röstade på dig av den anledning? Huvudanledningen var att jag trode att ulvarna försökt räddningsrösta. Nu efter den andra lynchen ser det lite mindre troligt ut.
Det är skumt att försvara sig mot den mindre misstanken och ignorera huvudmisstanken. Som folk går på här så tycks det som det var min enda misstanke.
Ok. I det scenariot då - vem skulle lagt räddningsröst?Och du reflekterar inte över att jag inte röstade på dig av den anledning? Huvudanledningen var att jag trode att ulvarna försökt räddningsrösta. Nu efter den andra lynchen ser det lite mindre troligt ut.
Det är skumt att försvara sig mot den mindre misstanken och ignorera huvudmisstanken. Som folk går på här så tycks det som det var min enda misstanke.
Menar du att jag ska ha hunnit analysera rösterna under DL2 så pass snabbt. Nu har jag visserligen frångått min teori om räddningsröster redan tidigare (se diskusion med rumple, menKraxel och Nutne röstar för övrigt på varandra i DL2. Märklig stratergi av ulv/ulvar som dagen innan räddningsröstat?
Det gör om inte annat att jag är tveksam till att både kraxel och nutne skulle vara ulvar. Minst en av dem bör vara god.
Ja, jag ville rädda mig själv. Det hade jag velat oavsett vilken sida jag spelat för (något annat kan dessutom bli misstänkt).Menar du att jag ska ha hunnit analysera rösterna under DL2 så pass snabbt. Nu har jag visserligen frångått min teori om räddningsröster redan tidigare (se diskusion med rumple, men
varför i hela friden menar du att jag anser att både kraxel och nute skulle vara ulvar?
Jag tänkte närmast på antilop och dig själv som räddningsröster.
Ändra nickLobelia röstar på Mrs_Badcrumble
Jag misstänkte tidigare att det handlade om räddningsröster från lyan DL1, så kan det fortfarande vara men jag ser det inte som helt troligt, inte mer än någon enstaka ulv i så fall. Kakans aggressiva försvar mot min vaga förstadagsteori idag skaver. Det var verkligen en förstadagsteori som skulle fallit i glömska om inte varit för alla inlägg om min skumhet att nämna den igen och förnekelsen av att hon menat det jag ser hon skrivit.
Jag reagerar också på alla misstankar från Kakan mot de som röstar på henne, finns det inget annat misstänkt?