Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så du är med andra ord inte direkt stillasittande?Lokalvård
Så du är med andra ord inte direkt stillasittande?
Det var det jag misstänkte! Fy, håll ut!Nej oh nej. Hade jag haft kontorsjobb hade jag fixat att jobba utan problem.
Svär över uppgiften och vill mest gå och lägga mig... Imorgon ska jag åka tåg 06:24... efter seminariet är det full fart hem och sen är det julavslutning på skyttet, vilket innebär sen kväll...
Det var det jag misstänkte! Fy, håll ut!
Jag är förvånad att jag faktiskt har hållit mig, peppar peppar.Hade det inte varit fler än jag som dukade under denna förkylning hade det varit ok läge. Dessvärre är det ingen fler på företaget som kan dessa så jag måste tyvärr in och täcka upp för honom
JA! Jag får skjuts av maken, vi åker väl härifrån typ 20 i 6, så strax efter sex är jag nog på plats..Aha jag passerar Västerås Station vid 6 tiden. Kaffe på stående fot där? Ska jobba i byggnaden bakom.
Aha men då har vi en Buke-träff hemma hos dig då, så ska du se vad vi kan hjälpa dig medJag skulle behöva inredningshjälp. Jag ger liksom bara upp hela tiden när jag gör ett försök att tänka ut hur jag ska ordna det i mitt hem. Det blir bara jag kan inte göra A för B står i vägen och jag kan inte flytta B för jag vet inte var det ska vara. Det är bara rundgång hela tiden.
JA! Jag får skjuts av maken, vi åker väl härifrån typ 20 i 6, så strax efter sex är jag nog på plats..