Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra gjort tycker jag.Det var för övrigt julavslutning på dagsjukvården jag är på igår. Brukar bli lite quiz. Lite gåtor, sånger, och en kamp mellan två lag.
Först en gåta som jag kunde men var för seg på. Och sedan var det en tävling. Och så drog ledaren upp MIG!? S, en av ledarna på dagsjukvården, garvade för hon och jag blir "rivaler" under dessa avslutningar uppenbarligen. Jag vann den omgången iaf
Sedan så hade han översatt en svensk låt till engelsk text vilket jag visste vilken den var men vägrade säga det. För jag tänkte banne mig inte sjunga framför alla! Jag bara vägrar. Gjorde det en gång och det räckte gott och väl
Sedan var det "Säg tre karaktärer ur denna serie" varpå de spelar på Friendsintrot. Jodå, där hamnade jag på scenen igen..
Nåväl. Uppenbarligen vågar jag ta mer plats nu iaf. Kanske är en positiv grej men mest rädd för att det är p.g.a. jag känner mig extra bekväm med de på dagsjukvården.. Tänk om man för övrigt kunde våga mer..
Ställ disken i ett skåp och diska nästa år.Ahhhhhhhhhhhhhhhhhrg mina fingertoppar brinner och dom mandelmusslorna är långt från färdiga,varför gör jag dom? Köket ser ut som ett slagfält,fingrarna brinner,det är ett jäkla pyssel och sen har man massa disk varav miljoner små formar som inte passar i diskmaskinen
Jag är en idiot
Då kommer mandelmussel formarna att gå iväg själv och så får jag inga musslor till nästa årStäll disken i ett skåp och diska nästa år.
Den får någon annan starta själv ska jag dricka kaffe och mumsa i mig liken som inte klarade utknackandet ,denna gången med grädde o syltDax för ny tråd då.
Pinsamt är nog bara förnamnetBilen rullar igen. Vilket är toppen!
Tydligen var det för lite bensin för att bilen skulle lyckas komma igång Ett ganska pinsamt moment i mitt liv när den trevlige mannen påpekade detta.
(Till mitt försvar har det aldrig hänt innan, och hade ju faktiskt tänkt att åka och tanka, efter att bilen startat )
// Totalt hjärnrotmos.
Står i bostadsköDet är ju inte min ensak, men finns det ingen form av ekonomiskt stöd om du Vill flytta?
Du har ju redan resurser, det finns ju många typer av boenden och du kanske mår bättre om du inte bor med någon som du ogillar?