Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi planerar att åka vid femtiden imorgon bitti för att hinna ifrån den värsta trafiken, det kan säkert tjockna till när vi närmar oss destinationen men det borde vara mer mötande trafik då.Har tagit oss till Västerås! Hittills har det varit förvånansvärt lugnt på vägarna!
Här är det fortfarande lugnt!Vi planerar att åka vid femtiden imorgon bitti för att hinna ifrån den värsta trafiken, det kan säkert tjockna till när vi närmar oss destinationen men det borde vara mer mötande trafik då.
Vi velade mellan att åka i kväll eller imorgon, men eftersom både jag och maken är en aning kvällstrött för tillfället så bestämde vi oss för morgon. Vi räknar med att vara framme vid 10 tiden imorgon, kör lugnt gör vi alltid! Ska ni ännu längre eller stannar ni i Västerås?Här är det fortfarande lugnt!
Hoppas det går bra för er imorgon och kör försiktigt!
Vi ska till Örebro och sen Karlskoga.Vi velade mellan att åka i kväll eller imorgon, men eftersom både jag och maken är en aning kvällstrött för tillfället så bestämde vi oss för morgon. Vi räknar med att vara framme vid 10 tiden imorgon, kör lugnt gör vi alltid! Ska ni ännu längre eller stannar ni i Västerås?
Då har ni en stund kvar! Men ni har kanske klarat av värsta sträckan nu, Västerås-Köping? Efter Köping är allt mycket bättre!Vi ska till Örebro och sen Karlskoga.
Japp, den är avklarad efter tankstoppet!Då har ni en stund kvar! Men ni har kanske klarat av värsta sträckan nu, Västerås-Köping? Efter Köping är allt mycket bättre!
Svårt att tro att det snart är jul när regnet öser ner på tvären.
Ja om du får något så är det penicillin... Du har inte någon nässpray hemma? Sinopret? Eller något som tar bort en del av svullnaden, alvedon brukar kunna hjälpa lite åtminstone. Åh det är hemskt med öroninflamation.Jag vill åka till akuten
Men kommer givetvis inte göra det.
Varit i kontakt med min vc innan idag så ska ringa imorgon och få en akuttid imorgon.
Jag har fått öroninflammation
Det gör ont att rapa
Så två ungar och en gubbe med vattkoppor och jag med öroninflammation
Ja, tänker tigga medicin! Är det penicillin man får? Har jag inte fått sen jag bröt armen för typ 17 år sen tror jag så det känns okej att ta.
Eller nån som vet vad man får? Tänkte kolla så det är okej med övriga mediciner direkt. Tar ju en del..