Sv: magbilder

Vad fin du är!

Premiärbild för mig, v. 36+4:
IMAG0089.jpg

Nejmen hallå så söt :) Underbar mage :love: Roligt att få ett ansikte på dej :)

kl

Här kommer ett par bilder från v29+1 med tvillingar. Tyvärr är inte bilden från sidan speciellt rättvis, magen ser ju jätteliten ut!

Framifrån
phpotwu21.jpg

Från sidan
phpmmatsg.jpg

Hoppas bilderna funkar! (Min pixbox har gett upp så jag provar ta bilder från FL)

:o tack! Han är duktig på att ta bilder min bror :)

sofflan82: Vilken fin mage!!!! Håller med, på andra bilden ser den inte stor ut men himla fin!! Den står verkligen bara ut framåt! Kommer inte ihåg om du visst könet? Flickor ?! :)
Kul att få se lite höstmammemagar :)

Tack så mycket! Vi vet inte könen på våra.

Din mage är ju också superfin och din bror är verkligen duktig på att ta bilder!

Hihi nu tar jag tillbaka de där ja skrev om att den såg liten ut från sidan ;)
Vilken häärlig mage!
Ja ska se till att fota min idag med...men jag tycker liksom inte att de händer så mycket nu :)

Haha i morse låg jag i sängen och tänkte 'ndå på att det var tråkigt att du inte visat nån bild på magen denna gång! Vilken fin, vet ni vad det blir?

tyckte mig kunna ana en liten, liten snopp på sista mätningen, men ja kan ha fel....
trots mina 32 ultraljud är ja ju knappast nån expert på ämnet! och absolut inte i dom regionerna! hjätrat har ja blivit ganska duktig på att se däremot..... :D

Jag har insett att magen kan få väldigt många olika former beroende på hur man spänner magmusklerna. När jag tittar mig i spegeln så ser magen mer rund ut, men då har jag ju min naturliga hållning, när jag tar kort är det fortfarande så att jag slappnar av helt för att magen ska synas... Jag har nog inte riktigt fattat att den syns oavsett nu.... :D

tack, men ja tycker den är hemsk!!!!!
den är så jäkla stor och spänd, tror allvarligt att den ska gå sönder snart!!!!

sen börjat ja få en vattenpåse på undersidan, NOT NICE!

men ja får väl passa på och njuta, detta är ju min sista graviditet. :D

Förra gången vecka 23 (22+5)

version-99f66702ab72f8f6dffd51d80ad74c1e

Denna gången v. 24(23+1)
9b90f40a-7ff9-4829-908e-39f1c001a3937.jpg

Jag tycker det ser rätt lika ut, vad tycker ni?

Det går bra den växer! Ska bli kul och se vad sf måttet är den 29e när jag äntligen ska till bm igen. Ska be henne skriva ut alla mått och sånt från förra graviditeten så jag kan jämföra hemma sen efter varje gång!

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 763
Senast: MML
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 707
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 214
Senast: Fiorano
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka