Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
sofflan82: Vilken fin mage!!!! Håller med, på andra bilden ser den inte stor ut men himla fin!! Den står verkligen bara ut framåt! Kommer inte ihåg om du visst könet? Flickor ?!
Kul att få se lite höstmammemagar
Hihi nu tar jag tillbaka de där ja skrev om att den såg liten ut från sidan
Vilken häärlig mage!
Ja ska se till att fota min idag med...men jag tycker liksom inte att de händer så mycket nu
tyckte mig kunna ana en liten, liten snopp på sista mätningen, men ja kan ha fel....
trots mina 32 ultraljud är ja ju knappast nån expert på ämnet! och absolut inte i dom regionerna! hjätrat har ja blivit ganska duktig på att se däremot.....
Jag har insett att magen kan få väldigt många olika former beroende på hur man spänner magmusklerna. När jag tittar mig i spegeln så ser magen mer rund ut, men då har jag ju min naturliga hållning, när jag tar kort är det fortfarande så att jag slappnar av helt för att magen ska synas... Jag har nog inte riktigt fattat att den syns oavsett nu....
Det går bra den växer! Ska bli kul och se vad sf måttet är den 29e när jag äntligen ska till bm igen. Ska be henne skriva ut alla mått och sånt från förra graviditeten så jag kan jämföra hemma sen efter varje gång!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.