Sv: magbilder

Åhååå vad fin :love:

Tack! :love:

De här bilderna tog vi igår, har lekt med dom lite i photo shop:

phpxukjjn.jpg

phpoovr1f.jpg

phptmjhvh.jpg

phpk4n8uz.jpg

Hon pratar mycket om bebisen i magen, vill klappa, krama och känna på den. :love:
Hoppas det fortsätter så när h*n är född med ;)

Då är det inte långt kvar nu :bump:
Spännande!!!

Jag har bara konstiga mag-bilder att bjuda på :o
Här är en sett från "mitt håll" från helgens ridtur.

2655606070059748183S600x600Q85.jpg

Gulliga magen! Hade gärna sett min med en häst nedanför ;)

Här är två bilder på mig tagna igår alltså v. 22(23). Går in i vecka 23 idag!

v2223-1.jpg

V2223.jpg

Längtar så tills den lille krabaten tittar ut!!

Fresten...ja tycker att lingen under naveln tydligt går över navel och de ska ju betyda att de är en tjej *visstvisstvisst* hihi :) där är så spännande att gissa!!

Du måste ladda upp bilden någon annanstans. Tex en blogg eller photobucket. Sen kopierar du bildens adress och klistrar du in adressen imellan

Hoppas du förstod! :)

Du måste ladda upp bilden någon annanstans. Tex en blogg eller photobucket. Sen kopierar du bildens adress och klistrar du in adressen imellan

Hoppas du förstod! :)

oj, shit.. det var lite för komplicerat:D
ska göra ett tappert försök när jag fått in bilderna på datan:)
kan jag lägga upp bilderna på bloggen här på buke å sen komiera dom hit?!
thanks...:D

Vet inte hur bloggen funkar här men det borde väll funka. När du laddad upp bilden i ett inlägg så ska du högerklicka på bilden(när den är i inlägget) -> egenskaper -> kopiera bildens adress. Alltså inte sid adressen som är högst upp i fönstret jämt. Sen kopierar du in den som jag skrev tidigare.

ooh vad härlig med två magar :)

Vad på Gotland en vecka, passade på att låta min bror fota mig. Här är en av bilderna på mig 24+5

DSC_04202.jpg

Senast ändrad:

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 735
Senast: MML
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 707
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 209
Senast: Fiorano
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
816
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Vilket är ert favoritgodis?
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur