Sv: magbilder

Har varit på ultraljud idag och tyckte det var hög tid att fota den växande magen.
MEN jag kände mig jättefånig :eek: så det blev bara ett larvigt foto :o
(Ha ha, till o med vovven tyckte jag löjlig :p)

2603144530059748183S600x600Q85.jpg

Är i v 17 + 3

Här är min mage igen. Det är riktigt tungt för ryggen nu, glad att jag fått hel graviditetspenning!
v.32 (31+6)
phpqtya0q.jpg

Fin mage tycker jag. Jag saknar nästan min stora mage. Men superhärligt att få vara med knodden!!!

Fin mage!

Här kommer min mage, v. 33 (32+6)
phpuox16b.jpg

Vi har fått ett datum! 5/7 blir jag snittad, väntar på att få hem kallelsen :love:

Senast ändrad:

Tackar :)

Kanon fin du oxå!!
5/7, spännande spännande! Roligt att få ett datum, men jösses va nervös jag skulle vara, haha. Bättre att inte veta när det är dax för hysteriska mej :)

Tackar :)

Kanon fin du oxå!!
5/7, spännande spännande! Roligt att få ett datum, men jösses va nervös jag skulle vara, haha. Bättre att inte veta när det är dax för hysteriska mej :)

Hehe, känns både och, skönt att veta men ändå 'snuvad på konfekten' på ett vis.. ;)
Fick hem kallelsen idag och det var ändrat datumet.. Blir på våran bröllopsdag, 7/7 och går ej att ändra pga för lite operationstider och för att dom fått flytta andra patienter för att få in oss den veckan...

*kl*

Räknas det här som en magbild? :D

2607399590059748183S600x600Q85.jpg

Jag är nu i vecka 20 och har bara halva tiden kvar :eek:
Otroligt va tiden går fort!

Stratbild för mig, med anonymt nick sålänge då jag är i v 4+1. Svullen och gasig:o

Japp:) Plussade i fredags fyra dagar före beräknad mens:) Tack!

Tack:) Det känns oerhört roligt och läskigt och konstigt:) Första barnet och man oroar sig halvt till döds känns det som. är i v sex nu, tiden kryper fram. Om en vecka blir det bm för första gången.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 869
Senast: MML
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 709
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 214
Senast: Fiorano
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka