Sv: magbilder

Vilka helt underbara bilder på dig och magen. Den vita klänningen är jättefin.

Jag hör också till skaran som saknar magen. Mådde ju så bra då. Om det blir en nr två har vi inte bestämt än.

Hihi Luurad! :p

Men finns en mindre smikrande bild i bloggen. Uppdatering här blir det näste vecka när jag går in i v. 30+0! :)

Bloggen din följer jag via bloglovin så där missar jag inte så mycket ;) fast störd som jag är så får jag aldrig nog av fina magar :love: :o tittar på idol på kvällarna och "åhar" över Lailas mage medan maken tittar lite snett på mig :rofl:

Jag har bara tittat på idol när Frida varit med men jag har helt missat Lailas mage. Iofs nu när du säger det så såg jag den när hon va med i Vakna med the Voice! :)

*KL*

en styck bäbismage i vecka 36 + 4

2835037060059748183S600x600Q85.jpg

Ooohhh herre jösses så fin!! Mysigt mysigt :) Saknar min mage redan som sagt, hihi :)

Säger bara en sak, till alla : Njut av era magar sålänge de varar. Man känner sej trött och stor och klumpig, men oj vad konstigt det blir när den försvinner. Fast, det är ju såklart totalt fantastiskt att ha liten på utsidan oxå :love:

*kl*

V.30+0

d314bb79-1052-42c4-b839-f70eab92e5007.jpg

Ska se om jag kan hitta en jämförelsebild med förra gången sen när jag orkar starta datorn.

Senast ändrad:

Premiär för mig då..

eadcfb823d274c258f2205e4a0c347ce_7.jpg

Kring mitten av v26.
Enligt RUL slutet av v25, enligt mig v27. Det är rätt svårt att bli gravid när fadern inte finns tillgänglig då dom säger att vi ska ha fått till det.. Så jag valde datum mellan dom andra, så blir det halvrätt i alla fall :p

haha jag kan tänka mig att det blev stora ögon på pappan när han fick höra vad de kom fram till för vecka eller? ;)

Han är så disträ så han fattade det inte ens först :p Jag satt här hemma efter tredje ultraljudet och började fundera..
"Älskling, var det inte i både april och maj som du jobbade 260-270 timmar/mån?"
- Eh, jo. Det är ju då dom har massa att göra.. Bla bla bla..
"Hmm...."
-Vadårå?
"Jo alltså. Enligt ultraljudet vi gjorde idag ska jag ha blivit gravid kring den 27:e april. Men du jobbade liksom din långa period från den 14:e, så vi har inte kunnat ha sex då, vad dom än säger..."

:D
(Under vissa perioder så jobbar han extremt mycket, då han blir i stort sett ensam med allt ansvar eftersom dom andra måste syssla med annat då. I "normala" fall jobbar han strax över heltid, med varannan dag-varannan natt plus var tredje helg nästan dygnet runt. Så när det blir sådana där extra tuffa perioder ses vi inte så mycket, utan han är mest hemma och sover i några timmar bara.)

Nåväl, jag ska ju ha planerat snitt, så egentligen spelar exakt BF inte sådär väldigt stor roll för mig. Som det ser ut nu kommer hon att plockas ut den 2:a januari oavsett vad ändå, det är tidigast möjligt.

Tack :) Jag känner mig mest enorm bara.. Är mycket större nu än vad jag var med sonen för 5 år sedan. Då var jag ungefär såhär precis innan han föddes, kanske 1-2 cm till bara.
Sen är inte bristningarna under tröjan speciellt heta, haha ;)

Jag tycker du ser ut att ha en liten och fin mage! Men det är klart hade du mindre förra gången så är det klart du känner dig stor nu! Har du fått bristningarna nu eller fick du det förra gången?

Dom kom förra gången, i v 35. Så jag är inställd på att få fler denna gång, min mamma fick fler och fler för varje graviditet. Jag är sist av tre stycken, så självklart gav jag henne värst :p

Bjuder på en helkroppsbild även fast det känns som att jag ser pluffsig och sliten ut.

V.31+0
c2f574fe-54e7-42db-a95a-0e3875aecfa07.jpg

Här är min mage v 26
25+2-218x300.jpg

Flera har sagt att jag har mindre mage nu än med sonen. Men det är samma SF mått. Med W hade jag en kula och nu putar den inte lika mycket utan är överallt!

v 27 med sonen
w-26+6.jpg

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 591
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 706
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 203
Senast: Fiorano
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Hemmasittare

Hund, Katt, Andra Djur