Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Togs imorse, och enligt gravidappen i telefonen är jag v 29 från och med idag. Enligt FL så byter jag på söndag, och enligt en tredje byter jag imorgon. Så typ v 29 då
Bäbis är beräknad att komma ut i morgon å eftersom den fortfarande inte har gjort några försök så tänkte jag hjälpa till lite...
Hjälper det att ta i och trycka på lite?? Hi hi
Premiärbild för mig i denna tråden! V 27 (26+5) idag. Någon som har en gissning ang kön? Jag tror det blir en flicka men alla andra tror att det blir en pojke och med tanke på att alla vi känner som fått barn iår har fått flickor kanske det är dags att jämna ut statistiken lite.
Jag gissar på en pojke! Fast jag har nästan alltid fel
*kl*
Livar upp tråden med en dagsfärsk bild och en från förra grav.
Tycker det ser ut som att den här magen börjar dra ifrån nu även om det inte är mkt, tycker ni dom är lika eller olika varann?
Du har säkert rätt om pojke, precis som alla andra. Själv tror jag att det är en flicka.
Btw så ser din v 37-mage ut som min mage nu i v 30. (ber om ursäkt för trosorna, de är bara sköna, inte snygga)
Jag är beredd att hålla med om att den är lite längre. För jag måste redan nu sitta bredbent i soffan så magen kan "hänga" imellan. Jag hoppas det betyder att mini tänker titta ut tidigare än vad sonen gjorde
Ähh här behövs det inte bes om någon ursäkt för trosvalet. /aneka som har samma trosor på bilderna fast det är 1,5år imellan korten togs
Haha, känner igen det där med magen när man sitter i soffan Och att ta på sockor och skor är numera helt baserat på känsel, var längesen jag kunde se fötterna.
Här går det faktiskt bra att ta på skor och strumpor så länge man inte gör det direkt när man vaknar för då är det små bebisfötter som tar i revbenen när man försöker böja sig!
Hundavel & Ras Det låter som att det är en pudel ni beskriver och om ni sneglat på cavapoo, men är osäkra på just blandningen, så är ni redan inne på...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.