Sv: magbilder

vilken himla söt kula :)

Jag kontrar med min första
v 15 +0 tagen idag :)

php15fpo6.jpg

Men nu blir jag förbannad Comfis! :mad:
Vi skulle ju vara gravida tillsammans ju! :cry:
Du måste höra av dig till mig innan du nuppar!!!
Men nu är det ju försent :mad:

;):D

Stort grattis!!!

hahha jag veeeet! Tänkte typ med en gång när jag plussat att "shit vi skulle ju ha hösten nisse och jag" :rofl:

Vem ska jag prata gravidhormoner tillsammans med när jag blir gravid då? Då kommer ju din lilla unge vara utploppad redan :(

Vi har faktiskt kommit fram till att vi vill ha en vårbäbis 2013, min sambo och jag :)

Jaa, vi får hoppas att allt går som vi vill! Isåfall kommer jag ner till stockholm på sjalträff sommaren 2013 och då lovar jag att du får sjala pyttebebis Kpist! ;):D

vilken fin!
Du är för övrigt sjukt lik en av mina kompisar, men har svårt att se henne hänga på ett hästforum så ni är nog inte samma ;)

KL

Ååååhhhhh ni är så fina allihopa :love:
Hoppas man får uppleva ännu en graviditet. Så otroligt mysigt med bebis-mage!

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 438
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 706
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 190
Senast: Fiorano
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
813
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka