Sv: magbilder

Vad praktiskt! Jag tycker min mage känns så mycket större, men det syns ju knappt istället! :p

Fast när jag tyckte den var som störst så var jag nog väldigt uppsvälld bara. :angel:

Jag bidrar med min v. 34-bild, snart snart snart dags! :love:
410F1556-07A5-44AC-971E-016D2F9EE3D0-624-0000009F6AF97000.jpg

Haha, man får ju inte vara FÖR stiff inte.. kände att jag behövde lätta upp stämningen i bilden lite :D
Men man kanske förstår varför det alltid är jag som får skulden när hon lever rövare inne i magen. "Det har hon såå ärvt av dig!" :angel:

Jag höll på att skriva att vi gillar nakenchockar... :D Men det kan ju misstolkas insåg jag! :angel:

Vilken mysig bild i alla fall! :love:

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 416
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 706
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 187
Senast: Fiorano
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
813
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka