Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem är den 3:e i lyan?Mirtai röstar på Klara
Tycker precis som flera andra att hon har en del märkliga resonemang. Hennes teori om Habina/Novali var intressant tyckte jag men den verkar hon ha släppt så det får mig att undra om det inte är så att Klara är omvänd och nu sitter i lyan med Habina?
Vem är den 3:e i lyan?
Kan du förklara varför båda dina huvudmisstänkta röstar på sin tilltänkta kollega i lyan? Okej att de följer stömmen men de röstade först. Vad skulle det tjäna till?Skulle tippa på Artline men jag är inte säker.
Och vi kunde kanske köra ett par DL på rad för att avgöra?Nu vill jag att Artline kommer in och fläskar dit en röst och sen vill jag ha uppdatering
Kan du förklara varför båda dina huvudmisstänkta röstar på sin tilltänkta kollega i lyan? Okej att de följer stömmen men de röstade först. Vad skulle det tjäna till?
Det är viktigt att goda samlar sina röster idag - en som röstar fel och de onda kan ha ett drev mot en god.
Mina huvudkandidater är egentligen bara tre nu. Habina som spelar lite uppgivet och lika gärna vill bli lynchad (låtsas vara jägare?) - dessutom väldigt skumma uttalande om q som eventuellt omvandlad - hon är för rutinerad för att ha missat q's roll tänker jag. Sen har vi då Klara som jag tror var god från början, allt talar för det - men efter gårdagen som jag nu har fattat vad hon egentligen skrev angående thoora (tack för lite förtydliganden) och detta ihop med hur hon extrakollar angående ondas vinst: tredje på listan är Mirtai - hon röstar på Klara och följer strömmen - hon inser väl att det vore dumt att lägga rösten på Artline det vore ju att sticka ut lite väl. Jag tycker det är intressant att hon pekar på att Klara verkar ha släppt sin teori om Habina/Novali som kompisar i lyan - det har hon inte alls #Inlägg #441 (såklart att den omvandlade inte släpper sina gamla teorier sådär det är ju avslöjande) - jag tycker att Mirtai's resonemang haltar betänkligt och jag tror att hon är den tredje i lyan med Habina och Klara
cirkus röstar på Klara
Du har inte överväg att kolla om du själv råkar ha spetsiga öron, lång nos och svans? För mig verkar det mycket troligare än att två ulvar röstar ut den 3:eFör att hitta på något radikalt som från alla att tro att Artline är god? Jag vet faktiskt inte men jag har liksom ingen aning vem annars som skulle vara ond...
Du har inte överväg att kolla om du själv råkar ha spetsiga öron, lång nos och svans? För mig verkar det mycket troligare.
har hon inte varit inne i tråden något mer typNej, jag vet att hon tog upp det i ett inlägg. Men sen då?
eller så kör vi enligt önskemål flera på raken ikväll?För att DL inte ska bli okristligt tidigt för er imorgon så kommer @Sasse att hålla i uppdateringen
(den blir då som vanligt 08:30)
(jag tänkte att det är enklast om jag bjuder in henne i konversationerna, så gör ni som berörs era val som vanligt)
Frågan är om det bara är vi goda som är med på den idén?eller så kör vi enligt önskemål flera på raken ikväll?![]()