jag hade ju lusläst tråden för att ha koll på vilka som tyckte något om Snurrfian och visste att du bara haft ett enda inlägg under dagen på morgonen, där du inte andades en stavelse om Snurrfian alls ( det var där jag la till ond siare? bakom dig )Jag såg ingen anledning att ändra mig bara för att du försöker lika boss.
Hur fick du förresten det till att jag ondförklarade dig? Att jag ansåg du kunde vara ond var klart men att jag pekade ut dig som ond var väl till att ta i lite väl mycket? När du höll på som värst började jag misstänka dig.
Under Dagen så hade jag ögonen på Habina som jag tyckte var rätt snabb att godförklara cirkus, där hade jag henne som ulv( som ju visste rollen troligen) eller ond siare-Ungefär precis så, just nu säger inte lynchen mycket men att gå tillbaks till den senare när vi vet mer är kan ge mycket.
Utifrån röstresultatet skulle jag gärna vilja syna Thoora, Hjärtat och Art, om Art är ulv kan dessa röster vara ett sätt att rädda henne, tyvärr spånar jag här och försöker bara gissa något utifrån röstningen.
men sedan gjorde hon också en kontroll av snurrfian som slutade med att hon avskrev henne som skum, så då blev hon god siare för mig under dagen eftersom INGEN annan alls utom jag och Habina verkade anföra något särskilt om Snurrfian, så blev det så.
Sedan kom du in rätt nära dl och skrev.
Och eftersom jag var mitt uppe i röstningsfunderingar och formuleringar, så tolkade jag detta som någon som haft lite koll på vad som skrivits under dagen och passade på att flyta med lite snyggt för att verka god. Sedan la du din röst på Artline som jag hade som en trolig jägare, el iaf god, med tanke på de två konstiga förstaDL rösterna, så då blev du ännu skummare i mina ögonJag hade planerat att ha gott om tid idag, men jag åkte och köpte ett släp istället och det tog en stund. Har dock dubbelt så lång tid som igår. Om jag överlever kvällen så återkommer jag med mer teorier. Det jag kan säga nu är att jag släpper misstankarna mot Snurris, hennes förklaring om gårdagens röst lät mer begriplig, och helt förklarlig.
Jag kommer förmodligen koncentrera mig på röstningen igår när det gäller min röst, återkommer om det.
Efter hjärtat åkt ut så skrev du:
och jag accepterar visst en granskning, min röstning första två dl var eh ... uruselEller mot dig....
Du har rätt usel statistik hittills...
Men då du just då var skum/ond i min bok som jag trodde hade koll på att jag var bybo som fått dagens spioninfo, så tog jag din mycket direkta mening som ett klart försök att misstänkliggöra mig.
kommentaren nedan fick mig att tro ond som försöker verka god. Som själv hade röstat på en annan (troligt) god och undvikit att rösta ut hjärtat.
Jag blev lite rädd när "drevet" kom igång mot hjärtat, måste läsa igenom leken igen, skumläste för att komma ifatt. Vad hände där egentligen?
Sedan läste jag igenom allt igen och då kom jag ju på att Habinas lilla fundering om Snurrfian samt icke-skum förklaring var nog inte vad en god siare hade skrivit, utan att det nog snarare var din formulering som tydde på det.
Jag menade bokstavligen inte att du skulle sia mig, utan det var mer en hint till dig att jag uppfattat att du kunde sia.
Sedan ångrade jag den kommentaren flertalet gånger, var rädd att jag pekat ut dig allt för väl så även de onda kunde räkna ut det
Fast samtidigt var det ju lysande att du siade mig just den natten iom att omvandlingen skedde, så det inte behövde råda något tvivel för din del att jag fortfarande var god