Macken *ULVLEK*

Håller med fullkomligt. Slutar jag leka är det just för att man tvingas leka vidare när det är kört.
Jag tänkte mest att om det nu bara är en som sitter i lyan så vill hon kanske inte ensam ta beslutet att köra på flera dl på en gång när både Habina och Klara har aviserat att de kanske inte skulle hinna in i kväll. :D

DL 4 21:30
16:17 Klara röstar på Artline
18:41 Habina röstar på Artline
20:12 Lobelia röstar på Klara
20.24 quarter4ever röstar på Klara
20:30 Snurrfian röstar på Klara
20.31 Mirtai röstar på Klara
20.38 cirkus röstar på Klara
20.52 Artline röstar på Klara

Artline: 2
Klara: 6

@Blacksmithfarm ? uppdatering önskad :)

Jaja, på gång...
(har suttit och organiserat morgondagens DL...)

eller så kör vi enligt önskemål flera på raken ikväll?:)
edit la till en tagg
@Blacksmithfarm

Vill alla det? Är alla inne nu?

Uppdatering
Nu har han gjort allt han kan för att få tillbaka sin bil. Han gick till och med in som ordförande i södgruppen för genomfartsleden. Men de klantiga politikerna slarvade bort pengarna de skulle köpa macken för. Vem tusan vill ha vänstergängad skruv för 400,000? Alla skruvmejslar är högergängade. Det sa de på radion.

Då helt plötsligt får han sin bil tillbaka. Han blir så paff att han kör rakt in i en mur och kvaddar den.

Klara var kunden med den vita opeln

Uppdatering
Nu har han gjort allt han kan för att få tillbaka sin bil. Han gick till och med in som ordförande i södgruppen för genomfartsleden. Men de klantiga politikerna slarvade bort pengarna de skulle köpa macken för. Vem tusan vill ha vänstergängad skruv för 400,000? Alla skruvmejslar är högergängade. Det sa de på radion.

Då helt plötsligt får han sin bil tillbaka. Han blir så paff att han kör rakt in i en mur och kvaddar den.

Klara var kunden med den vita opeln
Som vi trodde :)

eller när man får panik när ens lyakompisar inte alls verkar vara inne när det är avgörande röstningar
@glömmerallt

:love: gillar dig ändå:heart
Eller när man har @Lobelia som lyakompis och hon röstar i lyan istället för i tråden i ett rätt avgörande läge... :angel: Nu spelade det ingen roll ändå den gången men jag och @LenaH var rätt frustrerade när vi försökte få henne att rösta i tråden istället på typ 30 sek... :D

Eller när man har @Lobelia som lyakompis och hon röstar i lyan istället för i tråden i ett rätt avgörande läge... :angel: Nu spelade det ingen roll ändå den gången men jag och @LenaH var rätt frustrerade när vi försökte få henne att rösta i tråden istället på typ 30 sek... :D
ja där är jag helt enig
Avd posta i fel tråd och sedan inte bli lynchad ändå i var det 2(?) lyncher som uppenbart ondförklarad?
*gillar dig ändå:love:*

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar