Men samtidigt kan det inte vara roligt för de onda heller om de inte har någon chansFrågan är om det bara är vi goda som är med på den idén?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men samtidigt kan det inte vara roligt för de onda heller om de inte har någon chansFrågan är om det bara är vi goda som är med på den idén?
ptja hade jag varit ond hade jag inte velat dra ut på plågan?Frågan är om det bara är vi goda som är med på den idén?
Du har inte överväg att kolla om du själv råkar ha spetsiga öron, lång nos och svans? För mig verkar det mycket troligare än att två ulvar röstar ut den 3:e
Håller med fullkomligt. Slutar jag leka är det just för att man tvingas leka vidare när det är kört.ptja hade jag varit ond hade jag inte velat dra ut på plågan?
kommer det att hjälpaSka visserligen klippa mig imorgon....
Jag tänkte mest att om det nu bara är en som sitter i lyan så vill hon kanske inte ensam ta beslutet att köra på flera dl på en gång när både Habina och Klara har aviserat att de kanske inte skulle hinna in i kväll.Håller med fullkomligt. Slutar jag leka är det just för att man tvingas leka vidare när det är kört.
Just därför borde man lämna nummer till LL och andra i leken så man kan fatta viktiga beslut fort via telefonenJag tänkte mest att om det nu bara är en som sitter i lyan så vill hon kanske inte ensam ta beslutet att köra på flera dl på en gång när både Habina och Klara har aviserat att de kanske inte skulle hinna in i kväll.
DL 4 21:30
16:17 Klara röstar på Artline
18:41 Habina röstar på Artline
20:12 Lobelia röstar på Klara
20.24 quarter4ever röstar på Klara
20:30 Snurrfian röstar på Klara
20.31 Mirtai röstar på Klara
20.38 cirkus röstar på Klara
20.52 Artline röstar på Klara
Artline: 2
Klara: 6
@Blacksmithfarm ? uppdatering önskad
fair enoughJag tänkte mest att om det nu bara är en som sitter i lyan så vill hon kanske inte ensam ta beslutet att köra på flera dl på en gång när både Habina och Klara har aviserat att de kanske inte skulle hinna in i kväll.
Ja, eller vad säger du @SasseJust därför borde man lämna nummer till LL och andra i leken så man kan fatta viktiga beslut fort via telefonen
eller när man får panik när ens lyakompisar inte alls verkar vara inne när det är avgörande röstningarJust därför borde man lämna nummer till LL och andra i leken så man kan fatta viktiga beslut fort via telefonen
Som vi troddeUppdatering
Nu har han gjort allt han kan för att få tillbaka sin bil. Han gick till och med in som ordförande i södgruppen för genomfartsleden. Men de klantiga politikerna slarvade bort pengarna de skulle köpa macken för. Vem tusan vill ha vänstergängad skruv för 400,000? Alla skruvmejslar är högergängade. Det sa de på radion.
Då helt plötsligt får han sin bil tillbaka. Han blir så paff att han kör rakt in i en mur och kvaddar den.
Klara var kunden med den vita opeln
japp det var rätt uppenbartSom vi trodde
Eller när man har @Lobelia som lyakompis och hon röstar i lyan istället för i tråden i ett rätt avgörande läge... Nu spelade det ingen roll ändå den gången men jag och @LenaH var rätt frustrerade när vi försökte få henne att rösta i tråden istället på typ 30 sek...eller när man får panik när ens lyakompisar inte alls verkar vara inne när det är avgörande röstningar
@glömmerallt
gillar dig ändå
Jag önskar det skedde mer ofta, hur praktiskt som helst!Ja, eller vad säger du @Sasse
ja där är jag helt enig
Tror det var 3 eller 4.ja där är jag helt enig
Avd posta i fel tråd och sedan inte bli lynchad ändå i var det 2(?) lyncher som uppenbart ondförklarad?
*gillar dig ändå*