Macken *ULVLEK*

Då kör vi en uppdatering till då ;)

Nu när inte Ulrik var kvar så kände sig Greger ensam. Han hade ju en del av ansvaret för att informationen till Roy och Roger inte kommit fram som det varit tänkt. Han försökte infiltrera lite, men det gick inte så bra...a Därför så föreslår han själv att han ska plockas bort från projektet.
Allmänn lagning:

Habina var ulv

Får jag rösta först igen? :bump: Ytterst misstänkt av @Mirtai att inte ens försöka rösta i sista dl, det talar helt klart för att hon är ulv som sörjer sina kollegor! :D
Snurrfian röstar på Mirtai

Får jag rösta först igen? :bump: Ytterst misstänkt av @Mirtai att inte ens försöka rösta i sista dl, det talar helt klart för att hon är ulv som sörjer sina kollegor! :D
Snurrfian röstar på Mirtai
Mirtai röstar på Snurrfian

Eftersom hon verkar ha kusligt bra koll på vad lyamedlemmarna har för sig!

Jaha så nu passade det att kasta sig in och rösta för att jag inte skulle få rösta först? :mad: :D

Då kör vi en uppdatering till då ;)

Nu när inte Ulrik var kvar så kände sig Greger ensam. Han hade ju en del av ansvaret för att informationen till Roy och Roger inte kommit fram som det varit tänkt. Han försökte infiltrera lite, men det gick inte så bra...a Därför så föreslår han själv att han ska plockas bort från projektet.
Allmänn lagning:

Habina var ulv
:D
Ok jag har bara en ulvkandidat kvar
och den har jag varit rätt säker på ett tag
Jag är ledsen @Mirtai , men uttrycket att tassa med för mig betyder just att man har tassar, hela 4 stycken tom, även om du gjort hedervärda försök att i förtvivlan gnaga av dig en tass för att komma ur fällan som slagit igen kring den
Med tanke på hur hon spelat genom leken, och hur hon uttryckt sig så finns det inget tvivel om att Mirtai verkligen borde gå till frisören och ta helrakning nu så här inför sommaren, det kan bli en aning varmt med all den päls hon för tillfälllet går omkring med:D
quarter4ever röstar på Mirtai

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar