ända in i kaklet?
Alltid!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ända in i kaklet?
mirtais röst på dig @Snurrfian hör till den förra dagDL? hon blev lite sen med den baraDL
22:01 Mirtai röstar på Snurrfian
22:01 Snurrfian röstar på Mirtai
22:13 cirkus röstar på Mirtai
22:14 Artline röstar på Mirtai
Mirtai 3
Snurrfian 1
Yiiihaaa!!!!!Uppdatering!
När det kommer fram att han inte personligen överlämnade kontraktet till rätt person och att det är anledningen till att kommunen istället köpt skruv – då får han sparken. Han får flytta över halva landet innan han kan hitta någon annan som vill anställa honom.
Hinner inte hitta passande videoklipp...
Så det blir ett random ist.
Mirtai var den sista ulven.
Det betyder att de GODA VINNER!
Sen tidig?mirtais röst på dig @Snurrfian hör till den förra dagDL? hon blev lite sen med den bara
Uppdatering!
När det kommer fram att han inte personligen överlämnade kontraktet till rätt person och att det är anledningen till att kommunen istället köpt skruv – då får han sparken. Han får flytta över halva landet innan han kan hitta någon annan som vill anställa honom.
Hinner inte hitta passande videoklipp...
Så det blir ett random ist.
Mirtai var den sista ulven.
Det betyder att de GODA VINNER!
Nu vill jag veta hur du tänkte här bollen!! Jag fattar inte riktigt...bollen__ röstar på Snurrfian eftersom hon tycker att det är skumt att Artline inte sett Macken och jag tror att det är en sån grej som en ond skulle kunna skriva för att ha någon att rösta på sen..
det var det där med tålamod
men visst var det en bra motivering
så bra att ni äntligen fick tyst på mig till slut
Mobilskrälle skickade innan jag var klarDin vadå?
Nu vill jag veta hur du tänkte här bollen!! Jag fattar inte riktigt...
Nåja det höll ju rätt bra!Skönt att det är slut, för nu kommer matteläraren som har KOKAT sen hon läste i kapp i natt.
NI RÄKNAR SOM KRATTOR!!
Det var 1/3 chans att spioninfon kom i lyan, att ni ens hade MAGE att hålla det mot mig i ert teoriande!!!
ouppsie daisy?Men hoppsan
Det var nog ingen som riktigt fattade vad Bollen hade för sig?
Du skulle bara veta hur det är att vara moderator från mobilen, det är på fullt allvar både jag och @LenaH undviker det fullständigt, det finns stor risk att vi skulle råka plocka bort varenda tråd...Min första röst ifrån mobilen.
Förstår inte hur folk orkar leka ifrån mobil. Onödigt krångligt!