Macken *ULVLEK*

*svär fula fula ord*
sorry hjärtat!
men då riktas mina ögon på thoora faktiskt, för inte kan väl de onda haft sån infernalisk tur att det bara var goda som röstade på bollen__ i första DL? Iofs har väl konstigare saker hänt?
Jag var med i en lek där vi var fyra goda som röstade ut en god Lena :p

Ok, nu blir jag ännu mer nojjig... Kan Hjartagna fått spioninfo så hon anat något om quarter4ever?

Måste sova nu, men överlever jag natten (haha, i leken alltså!) så måste jag absolut gräva vidare. Skulle jag bli käkad, så är det kanske ännu ett tecken på att jag snubblat över något som först verkade helt osannolikt...

Ok, nu blir jag ännu mer nojjig... Kan Hjartagna fått spioninfo så hon anat något om quarter4ever?

Måste sova nu, men överlever jag natten (haha, i leken alltså!) så måste jag absolut gräva vidare. Skulle jag bli käkad, så är det kanske ännu ett tecken på att jag snubblat över något som först verkade helt osannolikt...

Frågan är vad hon kan ha fått veta i så fall. :confused: Hon har ju inte bidragit med så himla mycket så det finns ju inte så mycket att analysera. Får ta mig en titt på rollistan igen för att få en aning om vad hon kan ha fått reda på om hon fått spioninfo.

*svär fula fula ord*
sorry hjärtat!
men då riktas mina ögon på thoora faktiskt, för inte kan väl de onda haft sån infernalisk tur att det bara var goda som röstade på bollen__ i första DL? Iofs har väl konstigare saker hänt?
Eller mot dig....

Du har rätt usel statistik hittills...

Jag tror inte hjartagna fick någon info. Har läst igenom hennes inlägg (hon hade lagom många) hade hon vetat något så borde hon ha kunnat skriva något positivt om någon.

Jag kan heller inte hitta något i rollistan som tyder på att man skulle kunna få någon information i spioninfon om att någon är ond. Vem ängeln skyddar, vem ulvarna försöker äta, vilka som är siade och vem jägaren väljer. Man skulle snarare kunna få information om någon god roll. Inget i Hjartagnas inlägg tyder på att hon fått någon sådan info.

Folk har diskuterat @Novali01 s beteende, och jag upplever henne som Q var första lekarna, men i nedtonat skick, Q ond- och godförklarade folk på löpande band, jag tror att hon fått för sig att så skulle det vara. Det säger inte mycket om hennes roll dock.

Det här går inte bra, ytterligare en god borta. Jag har för lite info känner jag, måste gå tillbaka o läsa allas teorier igen.

Jag blev lite rädd när "drevet" kom igång mot hjärtat, måste läsa igenom leken igen, skumläste för att komma ifatt. Vad hände där egentligen?

Fast nu när jag läser ikapp måste jag erkänna att bollen__ betedde sig väldigt märkligt. Varför inte rösta på mig om rösten på artline var konstig?

Jag tänker lite på det här inlägget. Det skrev Habina igår. 21:05. Det var klart att Bollen skulle åka. Skulle då en ulv skriva att någon som den vet inte är ulv är skum när bollens roll skulle avslöjas? (Eller så skrev hon så just därför. :p )

@Habina

Hur kommer det sig att du inte röstade på Q4 idag när du hade rätt starka misstankar om att hon kan vara den onda siaren? :)

jag har en fundering efter denna DL
Jag kan inte låta bli att tro att Lobelia är lite under radarn faktiskt!
skulle hon vara god så har jag gravt missförstått allt ändå- kanske är det hon som hjälper de onda?
förstår inte vart hennes misstankar mot mig kommer sig av??
Skulle hon vara god siare så fattar jag ingenting?
Skulle hon vara ond siare så förstår jag mera:cautious:

Antingen så blir jag käk inatt så visar det vad det betyder!
Eller så är jag kvar och då fortsätter jag spela för min sida!!!

Äntligen fick jag tid att gå in här och kolla här hur lynchen gick och så är jag död :cry:

Heja goda ta hem det här nu!

jag är fortfarande säker på att cirkus är åt det goda hållet
Lobelia vetesjutton?
hon kastar misstankar mot mig och det tyder på att hon inte spelar på samma planhalva som mig iaf:meh:

jag har en fundering efter denna DL
Jag kan inte låta bli att tro att Lobelia är lite under radarn faktiskt!
skulle hon vara god så har jag gravt missförstått allt ändå- kanske är det hon som hjälper de onda?
förstår inte vart hennes misstankar mot mig kommer sig av??
Skulle hon vara god siare så fattar jag ingenting?
Skulle hon vara ond siare så förstår jag mera:cautious:

Antingen så blir jag käk inatt så visar det vad det betyder!
Eller så är jag kvar och då fortsätter jag spela för min sida!!!

Det här var lite intressant, du misstänker Thoora för att vara ond för att någon som röstat på bollen__ borde vara det. Jag konstaterar med min kommentar att du själv lagt din röst där och även på den andra som röstats ut. Och voila en kvart senare går deklarerar du att jag är ond. Jag har inte ens uttalat några direkta misstankar, men i den mån jag har misstankar mot dig beror de på din usla röststatistik.

Nej Q jag misstänker inte dig specifikt, men du jobbar onekligen på att ta dig in på min misstankelista. Jag har ögonen på dig pga av usel röststatistik, men det kan man ha även som god.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 727
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 651
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar