Jag tänkte lite på detta LenaH skrev igår och om det inte är så att det är lite info här
Som spion har hon ju fått info om häxor och sior tänker jag så jag tänker läsa igenom Olives inlägg mer noggrant eftersom att Lena ansåg att det var värt att ta upp 2 ggr. Hon säger ju nästan att hon vet att olive vet att det var en förhäxning. Ulvarna har troligen oxå fått spioninfo så Det kan ju bli lite intressanta tankegångar om detta. Men nu måste jag sova först.
@Olive - hur kommer det sig att du la rösten på @Elo istf på @hemlig ?
Om du nu kände att du ville rösta på nån som redan hade en röst eftersom du själv hade en röst?
Just det, nu kommer jag ihåg att du inte ville hämndrösta men då är frågan varför det var viktigare att inte hämndrösta än att säkerställa att du inte blev lynchad?
Visste du kanske att en röst på hemlig inte räknades?
Däremot undrar jag ff över @Olive som jag tog upp tidigare ikväll, varför röstade hon inte på @hemlig igår om det nu inte var så att hon visste att en röst var förhäxad?
Som spion har hon ju fått info om häxor och sior tänker jag så jag tänker läsa igenom Olives inlägg mer noggrant eftersom att Lena ansåg att det var värt att ta upp 2 ggr. Hon säger ju nästan att hon vet att olive vet att det var en förhäxning. Ulvarna har troligen oxå fått spioninfo så Det kan ju bli lite intressanta tankegångar om detta. Men nu måste jag sova först.