Lobelias meditations och mindfulnesscenter (Ulvlek)

Okej. Känner att min röst på Olive inte verkar göra någon skillnad nu ändå och misstänkt näst på tur efter Olive står Madalitso. Dels för att hon varit väldigt inaktiv (även om tidsbrist varit aviserat), och att vara inaktiv kan vara lika med en ulv som smyger med. Men också för att jag, precis som andra, tycker att hon gjorde det lite väl enkelt för sig i dagens röstmotivering. Och slutligen också för att jag hellre ser att rösterna är någorlunda samlade än utspridda på allt för många kandidater, framför allt eftersom det kan vara förhäxade röster och hända saker i det dolda.
Heffaklumpen ändrar röst till Madalitso

Panik pga tiden.

Men hur tänker du här?
varför ger det Elo till ulv? Om du är god så fanns ju ingen att rädda, du hade åkt.
Bra poäng.
@Olive - hur kommer det sig att du la rösten på @Elo istf på @hemlig ?
Om du nu kände att du ville rösta på nån som redan hade en röst eftersom du själv hade en röst?
Just det, nu kommer jag ihåg att du inte ville hämndrösta men då är frågan varför det var viktigare att inte hämndrösta än att säkerställa att du inte blev lynchad?

Visste du kanske att en röst på hemlig inte räknades?
Tycker LenaH tänker väldigt smart här.

Nä jag är ganska lost faktiskt med tanke på att jag borde kommit med något som cirkus sa. Jag tror dock verkligen inte på teorin om att lyan räddade hemlig. Jag tror att lyan vill få oss att tro att dom räddade hemlig. För det är för mkt osäkert i det för som sagt så skulle hemlig då ha bytt röst. Jag är lite på Klaras linje där om Mada att det är ulvigt att dra upp den teorin. Det gör att jag tror att Mada kan vara ulv.

fio röstar på Madalitso

Röstlista DL2 - 21.30
20.41 cirkus röstar på fio
21.04 Madalitso röstar på LenaH
21.11 Heffaklumpen röstar på Olive
21.11 Klara röstar på Madalitso
21.15 Olive röstar på hemlig
21.24 Elo röstar på LenaH
21.25 LenaH röstar på Madalitso
21.29 Heffaklumpen ändrar röst till Madalitso
21.30 fio röstar på Madalitso

fio 1
LenaH 2
Madalitso 4
hemlig 1

Edit: Lägger till fios röst

Röstlista DL2 - 21.30
21.31 hemlig röstar på Elo (sen röst)

fio 1
LenaH 2
Madalitso 4
hemlig 1

Skriver man på något speciellt sätt om en röst är för sen? Någon mer erfaren som vet?
Och @karamelldrottningen missar att rösta?

Röstlista DL2 - 21.30
21.31 hemlig röstar på Elo

fio 1
LenaH 2
Madalitso 4
hemlig 1
Elo 1

Skriver man på något speciellt sätt om en röst är för sen? Någon mer erfaren som vet?
Äsch, missade jag. Skrev i panik typ :p.

Sorry för dåligt med tid idag. Först jobb, sen hämta mormor och så göra i ordning så mycket som möjligt för henne då hon ska vara barnvakt imorgon.

Röstlista DL2 - 21.30
21.31 hemlig röstar på Elo

fio 1
LenaH 2
Madalitso 4
hemlig 1
Elo 1

Ja, den är ogiltig så det är bara att skriva att den inte räknas eller är sen eller liknande. :)

Äsch, missade jag. Skrev i panik typ :p.

Sorry för dåligt med tid idag. Först jobb, sen hämta mormor och så göra i ordning så mycket som möjligt för henne då hon ska vara barnvakt imorgon.
Ja, tyvärr är den postad 21.31. Men det verkar som att den ändå inte gjorde för stor skillnad på resultatet :)

Ja, den är ogiltig så det är bara att skriva att den inte räknas eller är sen eller liknande. :)
Okej :) Jag ändrade i inlägget så att hemligs röst är överstruken och inte med i räkningen längst ner :)

Ja, tyvärr är den postad 21.31. Men det verkar som att den ändå inte gjorde för stor skillnad på resultatet :)

Okej :) Jag ändrade i inlägget så att hemligs röst är överstruken och inte med i räkningen längst ner :)
Såg det. Hann knappt läsa och uppenbarligen inte skriva och trycka på svara tillräckligt fort heller.

Madalisto är i onåd, när hon förbarmade sig över en mycket nödig deltagare kom och skulle köpa en pollett till toaletten och inte hade med sig varken kort, mobil eller kontanter så skänkte hon bort en 50 kr pollett. Det går inte an, nu blir det straffarbete i. Det blir till att tvätta alla fönster på hela centret, skura alla toaletter och rensa bort all sten i potatisåkern. Det hjälper inta att hon tigger och bet om att få betala polleten.

Madalisto var ulv.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 576
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 539
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30