@heffaklumpen - jag tror att det är bra om vi samlar oss lite.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra poäng.Men hur tänker du här?
varför ger det Elo till ulv? Om du är god så fanns ju ingen att rädda, du hade åkt.
Tycker LenaH tänker väldigt smart här.@Olive - hur kommer det sig att du la rösten på @Elo istf på @hemlig ?
Om du nu kände att du ville rösta på nån som redan hade en röst eftersom du själv hade en röst?
Just det, nu kommer jag ihåg att du inte ville hämndrösta men då är frågan varför det var viktigare att inte hämndrösta än att säkerställa att du inte blev lynchad?
Visste du kanske att en röst på hemlig inte räknades?
Har precis röständrat@heffaklumpen - jag tror att det är bra om vi samlar oss lite.
Äsch, missade jag. Skrev i panik typ .Röstlista DL2 - 21.30
20.41 cirkus röstar på fio
21.04 Madalitso röstar på LenaH
21.11 Heffaklumpen röstar på Olive
21.11 Klara röstar på Madalitso
21.15 Olive röstar på hemlig
21.24 Elo röstar på LenaH
21.25 LenaH röstar på Madalitso
21.29 Heffaklumpen ändrar röst till Madalitso
21.30 fio röstar på Madalitso
21.31 hemlig röstar på Elo
fio 1
LenaH 2
Madalitso 4
hemlig 1
Elo 1
Skriver man på något speciellt sätt om en röst är för sen? Någon mer erfaren som vet?
Och @karamelldrottningen missar att rösta?
Ja, den är ogiltig så det är bara att skriva att den inte räknas eller är sen eller liknande.Röstlista DL2 - 21.30
20.41 cirkus röstar på fio
21.04 Madalitso röstar på LenaH
21.11 Heffaklumpen röstar på Olive
21.11 Klara röstar på Madalitso
21.15 Olive röstar på hemlig
21.24 Elo röstar på LenaH
21.25 LenaH röstar på Madalitso
21.29 Heffaklumpen ändrar röst till Madalitso
21.30 fio röstar på Madalitso
21.31 hemlig röstar på Elo
fio 1
LenaH 2
Madalitso 4
hemlig 1
Elo 1
Skriver man på något speciellt sätt om en röst är för sen? Någon mer erfaren som vet?
Och @karamelldrottningen missar att rösta?
Ja, tyvärr är den postad 21.31. Men det verkar som att den ändå inte gjorde för stor skillnad på resultatetÄsch, missade jag. Skrev i panik typ .
Sorry för dåligt med tid idag. Först jobb, sen hämta mormor och så göra i ordning så mycket som möjligt för henne då hon ska vara barnvakt imorgon.
Okej Jag ändrade i inlägget så att hemligs röst är överstruken och inte med i räkningen längst nerJa, den är ogiltig så det är bara att skriva att den inte räknas eller är sen eller liknande.
Såg det. Hann knappt läsa och uppenbarligen inte skriva och trycka på svara tillräckligt fort heller.Ja, tyvärr är den postad 21.31. Men det verkar som att den ändå inte gjorde för stor skillnad på resultatet
Okej Jag ändrade i inlägget så att hemligs röst är överstruken och inte med i räkningen längst ner
Varför valde du just @Elo ?Såg det. Hann knappt läsa och uppenbarligen inte skriva och trycka på svara tillräckligt fort heller.
Vill minnas att du kom in typ bara någon minut innan DL så jag tyckte att du både skrev och postade snabbt ändåSåg det. Hann knappt läsa och uppenbarligen inte skriva och trycka på svara tillräckligt fort heller.
En sådan banan vill jag med kunna göra