Kan det vara så att du försöker göra likadant med mig i denna tävling? Att du är ulv som försöker få ut ännu en god.
(Vet inte vilken lek ni syftar på).
Nej
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan det vara så att du försöker göra likadant med mig i denna tävling? Att du är ulv som försöker få ut ännu en god.
(Vet inte vilken lek ni syftar på).
Med tanke på LenaHs inlägg som jag citerar här så tror jag hon kanske kände sig hotad av att bli käk.Röstlista DL2 - 21.30
20.41 cirkus röstar på fio
21.04 Madalitso röstar på LenaH
21.11 Heffaklumpen röstar på Olive
21.11 Klara röstar på Madalitso
21.15 Olive röstar på hemlig
21.24 Elo röstar på LenaH
21.25 LenaH röstar på Madalitso
21.29 Heffaklumpen ändrar röst till Madalitso
21.30 fio röstar på Madalitso
21.31 hemlig röstar på Elo(sen röst)
fio 1
LenaH 2
Madalitso 4
hemlig 1
Jag tycker detta var en osedvanligt upplysande lynch för att vara redan DL2.
Jag har svårt att se någon av dem som röstade på mada i lyan i första hand, visst @Klara kan ha velat lägga en alibiröst och inte räknat med utfallet men varför skulle @heffaklumpen ändra om hon var ond och varför skulle @fio spikat igen kistan för mada? Om nu inte fio är i lyan och vetat om en förhäxning men inte räknat med heffas ändring?
Visst finns möjligheterna där och jag kan säkert bli lurad men jag kommer inte i första hand leta ulvar bland dem.
Däremot undrar jag ff över @Olive som jag tog upp tidigare ikväll, varför röstade hon inte på @hemlig igår om det nu inte var så att hon visste att en röst var förhäxad?
Och varför röstade @Elo på mig ikväll när hennes teori haltade och jag ifrågasatte?
@cirkus röst på fio tycker jag också är lite svag men åas så ville hon få igång spelet så den lägger jag inte så mycket vikt vid. Däremot borde cirkus rent statistiskt vara ulv för hon har varit god i väldigt många lekar nu.
Återstår hemlig som la en för sen och meningslös röst på Elo vilket inte säger mig mer än att hon var stressad och @karamelldrottningen som verkligen borde vara brevbärare! (obs skämt!)
Rollen borde synas i spioninfon men bäst att fråga @Lobelia
Ok, då förstår jag hur du tänker. Och jag tror du kan vara något på spåret.Ja men dåså. Då tror jag att Lena försökte peka på i sina inlägg att Olive är siad häxa. Så därmed
fio röstar på Olive