Jag är jättedålig på att försöka tolka röstlistor. Men gör ett litet försök i alla fall..
Är rädd att jag hakat upp mig på
Elo nu, men jag tycker inte att hennes röstrad är så imponerande. Hon röstade på mig i DL1, sedan på LenaH och igår sist på Olive. Rösten på LenaH var kvällens första 2a röst, vilket gjorde att LenaH hamnade i ledningen - ond som såg sin chans att få ut en god? Eller god som tog chansen att påverka genom en andra röst istället för första röst?
I gårdagens lynch röstade hon sist på Olive, jag funderar lite på om det kan ha varit en ulv som väntade för att se om det gick att undvika att lyncha Olive? Men det kan också ha varit en god som inte hade tid innan det (har för mig att Elo sa att hon hade besök?).
hemlig tror jag att jag vill lägga åt sidan, i alla fall för idag. Mest för att det inte känns som att hon är något förvirrad och för att jag lite får känslan att hon spelar ensam. Men också för att hon verkade genuint överraskad efter att hon överlevde lynchen i DL1 och om hon satt i lyan så borde hon inte varit så överraskad över det. Eller så var det hela bara ett spel för galleriet.
fio är jag lite mer osäker på idag än vad jag var igår. Mest för att det känns som att hon trasslat in sig lite idag och cirkus verkar 'ifrågasätta' henne.
Dock vet jag fortfarande inte vart jag har
cirkus... men min spontana känsla är att fio och cirkus inte borde sitta i lyan tillsammans i alla fall. Men om det betyder att båda är goda eller att en är god och en är ond vet jag inte.
Klara tycker jag har varit mer tillbakadragen det senaste, vilket får mig att fundera på om hon kanske är ulv som inte vill göra så mycket väsen av sig nu? Typ att hon hellre låter goda misstänka (och rösta ut) goda nu efter två lyckade lyncher på raken?
karamelldrottningen har varit väldigt anonym genom leken. Skulle mycket väl kunna vara en ulv som smyger med där, å andra sidan upplever jag att hon är alltid är mer eller mindre tillbakadragen och anonym. Men jag tycker att det är mer denna leken, men det kan visserligen bero på saker IRL.
Hur som,
@karamelldrottningen, ser gärna mer av dig!
Är väl typ här mina tankar är just nu.