Utifrån röstraderna hittills så verkar det som att 'många' vill ha ut mig. Både hemlig och Karamell har röstat på mig dl 2 och 3 (jag har svårt att räkna in dl 1 eftersom jag vet hur jag själv har svårt att hitta resonemang kring vem man väljer till första lynch. Sen har vi ju också problemet med ev tvingande röst nånstans.
Idag verkar det dock som att cirkus är väldigt övertygad om min ulvighet (något hon tidigare valt att lägga åt sidan???) Dessutom verkar cirkus och fio dra åt olika håll, och det är aldrig ett bra tecken (dvs, en av dem är förmodligen hårig). I dagsläget kan jag inte annat än att misstänka cirkus mest av dem, pga orsaken i första meningen i detta stycke.
Heffa får jag kanske se mig som övertygad åt andra hållet om. (dvs, det funkar bättre om jag faktiskt typ läser inlägg).
hemlig - nja. Fortfarande god-ish. (men jag har ögonen på dig! Sluta rösta på mig om du vill att goda ska vinna! Skärpning!)
Vilket i så fall skulle ge mig cirkus och Karamell i lyan.
1. Heffaklumpen: Elo - (Olive) Madalitso - Olive
6. cirkus: hemlig - fio - Olive
8. hemlig: Olive - Elo (sen röst) - (Elo) Olive
9. Elo: Heffaklumpen - LenaH - Olive
10. fio: LenaH - Madalitso - Olive
12. karamelldrottningen: Klara - missar - Elo
Idag verkar det dock som att cirkus är väldigt övertygad om min ulvighet (något hon tidigare valt att lägga åt sidan???) Dessutom verkar cirkus och fio dra åt olika håll, och det är aldrig ett bra tecken (dvs, en av dem är förmodligen hårig). I dagsläget kan jag inte annat än att misstänka cirkus mest av dem, pga orsaken i första meningen i detta stycke.
Heffa får jag kanske se mig som övertygad åt andra hållet om. (dvs, det funkar bättre om jag faktiskt typ läser inlägg).
hemlig - nja. Fortfarande god-ish. (men jag har ögonen på dig! Sluta rösta på mig om du vill att goda ska vinna! Skärpning!)
Vilket i så fall skulle ge mig cirkus och Karamell i lyan.
1. Heffaklumpen: Elo - (Olive) Madalitso - Olive
6. cirkus: hemlig - fio - Olive
8. hemlig: Olive - Elo (sen röst) - (Elo) Olive
9. Elo: Heffaklumpen - LenaH - Olive
10. fio: LenaH - Madalitso - Olive
12. karamelldrottningen: Klara - missar - Elo