Vad menar du var poängen då? Att man måste byta röst på uppmaning av fio? Jag menar inte att Karamell nödvändigtvis måste vara god men jag tycker du tänker märkligt. För övrigt var hon inte ensam om att inte ändra rösten och om alla utom den siade ulven röstar lika ger det ju absolut noll.
Jag frågar igen vad var max manipulation? Extraröst + förhäxning + ev kompensation för hintning. Det hade kunnat göra ställningen 5-5 om kompr var en röst. Dessutom kanske Elo är ulv också och att ha ut henne i ett läge när kollegan är siad känns väl rätt korkat? Och då undrar jag hur du vet att kompensationen gör att det är lottläge? Den borde rimligen hamnat hos ulvarna tänker jag. Och sen undrar jag om du tror att brevis skickat paket till en ulv? Nejdu fio bättre kan du
Jag tänker att straffarbete innebär som det står i beskrivningen dvs att rösten inte räknas och hur många det var som drabbades av det har jag ingen aning aning om! Men det kanske du har? Du verkar ju veta att brevis röst inte hamnade hos en ulv heller?
Säg att det var 2 straffarbetare plus häxan och brevis röst hamnade fel , ja då har du ett lottläge helt plötsligt.
Du har nog läst slarvigt för jo... alla andra röstade på Olive förutom Olive givetvis och karamelldrottningen!
Att läsa slarvigt och inte hänga med är oxå ulvigt, alldeles för ulvigt för en god cirkus!
Röstlista DL3 - 21.30
12.02 Heffaklumpen röstar på Olive
13:06 karamelldrottningen röstar på Elo
14.57 fio röstar på Olive
Klara röstar på Olive
18.54 hemlig ändrar röst till Olive
18.54 cirkus röstar på Olive
Elo röstar på Olive
olive röstar på elo
Olive 6
Elo 2