Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Olive är deprimerad, ingen verkar tycka om henne eller se hur hon sliter, när hon ser hur alla pekar på henne så springer hon gömmer sig bakom gödselstacken. Det skulle hon inte gjort, hennes nya uppgift här på gården är att förpassa gödseln upp på flaket till gödselspridaren.
Olive var Häxa
Det hade inte påverkat utgången så onödigt att ändra röster som ändra inte gör något för slutresultatet@karamelldrottningen hur kommer det sig att du inte röständrade?
Det hade inte påverkat utgången så onödigt att ändra röster som ändra inte gör något för slutresultatet
Ledningsgruppen har noterat att vissa ägnar sig väl mycket åt att hinta istället för meditation och ber er meditera över reglerna den närmsta timmen. Det har också medfört en konsekvens som kan påverka utgången av kvällens röstning till straffarbete. För att inte peka ut den/de berörda så får bara de/den information om konsekvensen.
Jag har läst igenom Lenas inlägg en gång till. Hon vet att ulvarna tog spioninfo första natten. Då är det inte rrocket science att ulvarna gick med i drevet mot Olive. Jag tyckte att fio var rimlig igår med sina citat men inser att hon lika gärna kan vara en ulv som vet vad LenaH sett. . Frågan är vad som händer idag och det är i allafall mina två cent såhär strax innan nattDL
6 mot 2 röster. Det säger sig självt. Sen vet jag inte vem eller vilka som fick straff.Fast det sker ju saker bakom kulisserna. Jag tänker oxå på LL s inlägg på kvällen igår där någon/några hintare skulle få straffarbete så ditt inlägg, det känns ju lite märkligt faktiskt.
6 mot 2 röster. Det säger sig självt. Sen vet jag inte vem eller vilka som fick straff.
Ok. Så långt tänkte jag inte.Det vet bara dom själva, jag antar att straffarbete innebar att deras röster inte räknades plus häxan och eventuellt andra röster som sker bakom kulisserna. Är väl inte säkert att brevbäraren har 100 koll på vem som sitter i lyan eller inte så varför ens chansa?
Undrar om Klara fått nån information eftersom hon skrev att både fio och heffa car hennes minst misstänkta.
Väljer att fortsätta lägga dom åt sidan så länge själv.
Cirkus skrev ett kort meddelande igår. Undrar om hon var rädd bli käk eller vill låtsas vara rädd? Känner mig ännu inte helt säker på cirkus.
Jag har då aldrig som ulv röstat ut två kollegor - näver - eller inte.Gud så ulvigt jag har ändå varit med och röstat ut 2 ulvar hittills och vad jag har fattat av detta spelet så är det väl inte självsanering det går ut på
Du ligger näst högst upp på inläggslistan men det är inte mycket innehåll i inläggen må jag säga. Vi får väl se framöver vad det betyder.
Fast det sker ju saker bakom kulisserna. Jag tänker oxå på LL s inlägg på kvällen igår där någon/några hintare skulle få straffarbete så ditt inlägg, det känns ju lite märkligt faktiskt.
Va? Heffa? Det är nog den sista jag ser i lyan. Jag tycker att hon pratat om OIive tillräckligt länge för att inte vara där. Om hon satt i lyan hade hon väl inte offrat en kollega med specialförmågor?Enligt mina tankar igår så skulle jag då vilja ha Karamell och Heffa som de två sista ulvarna i lyan. MEN.
Va? Heffa? Det är nog den sista jag ser i lyan. Jag tycker att hon pratat om OIive tillräckligt länge för att inte vara där. Om hon satt i lyan hade hon väl inte offrat en kollega med specialförmågor?
Jag har då aldrig som ulv röstat ut två kollegor - näver - eller inte.
Faktum är att jag inte tar det som det minsta säkert tecken på någons oulvighet.
Med avseende på vad ulvarna alltså troligen vet så är ju alla röster på Olive inte det minsta talande tänker jag.