Landslagslägret (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, det är ju skillnad på om en bybo åker och en siare åker. Och som sagt: hintar är tillåtna denna lek så jag ser det som självklart att en viktig spelare hade kunnat rädda sig kvar om den hade varit online. Visst, en ond hade kunnat låtsas vara siare (helt plötsligt hade kanske alla påstått sig ha den rollen) men då hade det kunnat genomskådas senare. Det brukar gå att lista ut liksom.
men varför agerade du inte rent praktiskt då om du nu ansåg att det var stor risk att @Madalitso hade en god specialroll?
 
men varför agerade du inte rent praktiskt då om du nu ansåg att det var stor risk att @Madalitso hade en god specialroll?
Det har jag ju redan svarat på? Jag var beredd att ändra (hade tänkt ändra till LenaH då eftersom hon hade en röst, dock började hon spela som en typisk bybo men jag tänkte hellre en bybo än siare/ängel) men då la Sookie en tredje röst. Det kan ju inte bara ligga på mig att se till att siaren inte lynchas?!
 
Jag såg det t.ex. en gång på Snurris försvar, jag var ängel och tyckte det var så uppenbart att Snurris hade en viktig roll så att ulvarna inte skulle våga äta henne för hon måste vara skyddad. Tyvärr tänkte inte ulvarna likadant, men de hade ju också fattat att hon hade en viktig roll.
Absolut, och därför käkade vi henne! :sneaky:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 467
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 013
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 288
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 497
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp