DL - 21:30
18:32 Quarter4ever röstar på Madalitso
20:34 Madalitso röstar på glömmerallt
20:45 Niyama röstar på LenaH
20:48 cirkus röstar på Niyama
21:03 Niyama ändrar röst till cirkus
21:05 Idahoe röstar på Sookie
21:12 snurrfian röstar på quarter4ever
21:15 Paddington röstar på Madalitso
21:17 Lobelia röstar på LenaH
21:27 LenaH röstar på Lobelia
21:29 Sookie röstar på Madalitso
Som jag skrev igår reagerar jag på att Madalitso lynchades när hon riskerade att bli ett lätt offer (något SÅ skumt hade hon ju inte ens gjort, och hon kunde inte vara närvarande vid dl). Jag reagerar nog mest på Paddingtons röst, för jag tror inte Sookie är så erfaren (?) och verkade dessutom ha tidspress. Paddington däremot hade läst igenom leken igen och var här, och dessutom så rutinerad att hon borde fundera över risken att spika igen för en viktig roll som inte ens är här och kan protestera. Det gör att Paddington är något mer misstänkt än Sookie för mig. Ida tog ju upp en eventuell vink från Sookie igår, och om Paddington är ulv är det väl möjligt att Sookie följde henne som får, i tidspress kanske hon tyckte det verkade vara en bra idé?
Obs! Menar inte att någon kunde veta eller ana att Madalitso var siare, utan bara det jag skrev om tidigare att jag tycker prio 1 bör ha varit att inte rösta ut siare eller ängel, och att då lägga en andraröst på en som inte ens kan försvara sig känns som att det inte var så viktigt för Paddington hur hon röstade.