Kvinnosyn [VAR: Dejting - en ny tråd]

Ärligt talat tror jag inte de hatar kvinnor, de har bara fått för sig att vi är en helt annan art som fungerar helt annorlunda från dom.
Beror helt och hållet på vem du syftar på. Finns definitivt en del kvinnohatare på buke.

Men okej då -
Ja, och så måste ju de som skriver sexistiska inlägg utan att veta om det lära sig att deras inlägg ska vara här, under sexism, och inte i den andra tråden, under dejting. Mycket bökigt!

Förlåt jag glömde! Jag är ju trots allt bara en dum liten kvinna, vad vet väl jag? Jag har ju inte ens tankar i mitt huvud, bara hissmusik. Som jag brukar säga - åsikter är för män och män endast.

Hissmusik är sannerligen något att stoltsera med! De flesta av oss har inte ens det. Bara ett harmoniskt sus när vinden blåser.

Män lyssnar på män, kvinnor lyssnar på män och på kvinnor lyssnar ingen alls. Det blir bäst så!

Hissmusik är sannerligen något att stoltsera med! De flesta av oss har inte ens det. Bara ett harmoniskt sus när vinden blåser.

Män lyssnar på män, kvinnor lyssnar på män och på kvinnor lyssnar ingen alls. Det blir bäst så!
:love: Ska brodera detta och ha som väggbonad :love:

Beror helt och hållet på vem du syftar på. Finns definitivt en del kvinnohatare på buke.

Men okej då -
Ja, och så måste ju de som skriver sexistiska inlägg utan att veta om det lära sig att deras inlägg ska vara här, under sexism, och inte i den andra tråden, under dejting. Mycket bökigt!

Om (när?) den andra tråden spårar ur i sexism och kvinnohat så är jag övertygad att moderaterna kan ompröva sitt beslut.

Men okej då -
Det kanske är lite blandat eller så har jag skygglapparna på mig.

Hur ska vidarebefordrade skribenter veta om de förflyttas på grund av Självklar Sexism eller bara Goda Uppfostrande Inlägg Till Gnälliga Kvinnor? Jag menar, det senare har ju tyngdpunkten på kvinnors uppfostring som ju kan behövas i en tråd som denna.
:love: :love:

Du sitter på så mycket klokt som du garanterat hört från kapabla män!

Hur ska vidarebefordrade skribenter veta om de förflyttas på grund av Självklar Sexism eller bara Goda Uppfostrande Inlägg Till Gnälliga Kvinnor? Jag menar, det senare har ju tyngdpunkten på kvinnors uppfostring som ju kan behövas i en tråd som denna.
Nej du har helt rätt i att den uppfostrande åtgärden kommer att svischa rätt över deras sexistiska skallar. :(

:love: :love:

Du sitter på så mycket klokt som du garanterat hört från kapabla män!

Självklart, var annars? :nailbiting:

Nej du har helt rätt i att den uppfostrande åtgärden kommer att svischa rätt över deras sexistiska skallar. :(

Ja tyvärr. Men jag brukar trösta mig med att alltid är det någon som omvänds av lite diskussion, även om det inte är debattören själv så når man många som läser inläggen.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 656
Senast: Whoever
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 641

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka