Jag känner att du begriper storheten i min idé, @sjoberga. Medan @mandalaki nog behöver jobba lite med sig själv innan hon kommer lika långt som du.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trådar med tomma inlägg alternativt ett inlägg som vi alla kan gilla - precis som du redan föreslagitFast vad ska vi då ha Buke till?
Dessutom är all media vänstervriden och bara ute efter att förtala SD och deras budskap genom att sprida lögner!@nexxa du lever alldeles för långt från verkligheten. Du måste läsa mer SD-Kuriren och Avpixlat för att förstå. All annan media konspirerar för att få patriarkatet att framstå som gällande norm.
@sjoberga Vad får dig att tro att jag lever långt ifrån verkligheten? Att SD förtalas är nog alla medvetna om och jag lägger ingen åsikt i vad de är eller inte just för att jag enbart ser och hör negativ respons om dem. Vilket givetvis ändå får en att börja tänka ifall så många människor kan ha fel?
Det har hänt massor med jämställdheten, men att den skulle nått ett likvärdigt stadie mellan män och kvinnor? Nä det tycker jag inte. Räcker vi jämför lönerna så spricker den bubblan ganska så omgående
SD-företrädare påstår att jämställdhet mellan könen är uppnått redan.
SD-företrädare påstår att kvinnor som blir misshandlade är gnälliga och får skylla sig själva att de inte drar därifrån.
SD-företrädare påstår att strävan efter jämställdhet inte har med jämställdhet att göra.
Tack!Självklart!
Bah! Dalarna kommer säkerligen att bli jämlikt så småningom. Men inte redan idag, och absolut inte tack vare mig. Jag har flytt Dalarna...Ingen fara - ibland lever ironin lite väl länge kanske...
Fast jag kan inte låta bli att fortsätta; båda dessa SD-företrädare bor i Dalarna. Kanske är det DÄR jämställdheten är uppnådd. Jag har inte nånsin besökt Dalarna och kanske ligger paradiset just där?
Självklart. Det är väl det politik går ut på, att se till sina egna intressen?det nya jämställdhetsprogrammet handlar om att politiker ska vara mer jämställda?