Det största orosmomentet har ju heller inte tagits upp här, man kan faktiskt hamna i en relation :O!Bevisligen har ingen av oss blivit mördad heller. Trots att åtminstone somliga av oss gärna smådejtar lite nu och då. Bara en sån sak.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det största orosmomentet har ju heller inte tagits upp här, man kan faktiskt hamna i en relation :O!Bevisligen har ingen av oss blivit mördad heller. Trots att åtminstone somliga av oss gärna smådejtar lite nu och då. Bara en sån sak.![]()
Jag går givetvis aldrig på dejt utan mitt basebollträ...
Tack för dessa ord. De firar jag med att byta avatar.Egentligen förstår jag inte varför det skulle behövas några andra dejtingkonsulter här än Jeffery, Petruska och mig. Det märks ju att vi har full koll!
Bevisligen har ingen av oss blivit mördad heller.
"Är det ett baseballträ du har i fickan, eller är du bara glad att se mig?"
Estne volumen in toga, an solum tibi libet me videre?
Jag är mest glad för att du är glad att se mig!Ja, volym i togan, det är grejer det!![]()
Enligt teoribildningen på området, är det inget man bestämmer sig för att tänka på. Snarare ägnar hjärnan en millisekund åt frågan på egen hand, och sedan är det bra med det.Efter de senaste dagarnas diskussion här så testade jag idag att tänka på om jag skulle kunna tänka mig att ligga med de kvinnor som jag har mött. Jag måste säga att det kändes totalt fel att göra så, så det är nog inte riktigt min grej.![]()
Det största orosmomentet har ju heller inte tagits upp här, man kan faktiskt hamna i en relation :O!
Men om du testar att tänka "vill jag hålla henne i handen?"Efter de senaste dagarnas diskussion här så testade jag idag att tänka på om jag skulle kunna tänka mig att ligga med de kvinnor som jag har mött. Jag måste säga att det kändes totalt fel att göra så, så det är nog inte riktigt min grej.![]()
Enligt teoribildningen på området, är det inget man bestämmer sig för att tänka på. Snarare ägnar hjärnan en millisekund åt frågan på egen hand, och sedan är det bra med det.
Men om du testar att tänka "vill jag hålla henne i handen?"
Blir det lika fel?
Jag har faktiskt sett den! Men med stort besvär. Jag gömde mig bakom en kudde största delen av tiden. Det var otroligt konstigt/konstlat. Men jag var alldeles för nyfiken för att kunna sluta titta.KL
Till alla er som funderar över kärlek o dejting: Kolla in Kärlekskoden på SVTPlay: http://www.svtplay.se/karlekskoden
Ni som tycker det här med kroppsspråk är svårt kolla särskilt på avsnitt 2.
Trevlig midsommar!![]()
Där ser du! Det är samma sak! AttraktionDen senaste tiden har jag noterat att jag vid några tillfällen när jag har gått bredvid någon och pratat med henne har känt att det vore trevligt att lägga en arm om henne när vi går, jag antar att det är ungefär samma sak.
Jag har faktiskt sett den! Men med stort besvär. Jag gömde mig bakom en kudde största delen av tiden. Det var otroligt konstigt/konstlat. Men jag var alldeles för nyfiken för att kunna sluta titta.
En kille sa något som jag inte förstår alls. "Om jag ser min tjej/tilltänkta kyssa en annan kille, då försvinner känslorna"
Vad bygger känslorna på då? Hur kan de bara försvinna? Hur kan man ha en sån kontroll över sitt känsloliv?
Sen tycker jag inte att vetenskapen lyckades särskilt väl. Den manlige deltagaren hittade inte någon tjej.
Den kvinnliga deltagaren fastnade direkt för en kille när hon fick se ett foto på honom, och han blev det.
Ungefär lika effektivt som att gå på krogen.
Så man vet helt säkert att det är en man :-DSkrev? Varför då??
Ouch.Så man vet helt säkert att det är en man :-D
Även Mick Jagger sägs ju använda hoprullade sockar...Så man vet helt säkert att det är en man :-D
Jennifer använde hoprullade strumpor.Även Mick Jagger sägs ju använda hoprullade sockar...![]()