Kvinnosyn [VAR: Dejting - en ny tråd]

Fast om @mandalaki ska prata med kollegan om något, och då envisas med att stå bakom honom för att på ett diskret sätt kunna spana på häcken... tror du att det funkar? :confused:
Äsch, tänkte inte så långt... fastnade liksom vid att jag gillar att spana in snygga häckar... hmm... nej sorry Bläckis - du får helt enkelt prata med deras skrev, finns ingen annan lösning på problemet. ;)

Tråkigt att du har känt så, samtidigt som det är lite skönt att höra. Jag har haft samma känsla de senaste tio åren. Men har "börjat leva igen" och hittat tillbaka till mig själv. Fantastisk känsla.

Ja, det är faktiskt en väldigt skön känsla. Nu gäller det bara att komma över ringrostigheten också. :)

Ang kroppsdelar att kolla på... Jag ÄLSKAR händer! Manliga händer med en del ådror, lite grova, det ska synas att de används ibland. Kortkorta naglar, och givetvis, stora händer! :love::love::love:

Jag tittar alltid på händerna på karlar...

Jag tänkte dela med mig av ett problem. Jag är nämligen kär. Karln i fråga har jag haft känslor för sedan nyårsafton 2011. Och känslorna verkar inte vilja försvinna i första taget.

Han är förlovad och ska gifta sig nästa sommar, och inte med mig då ;) Så jag behöver "komma över" honom. För "han" ställer till det för mig. Jag hittar ju ingen annan eftersom mitt hjärta redan har valt honom.

Hur gör man? :confused:

Händer. Jag tittar alltid på händer först när jag spanar in någon. Jag kan t o m bli intresserad av någon som person, utifrån händerna.

En snygg häck är ju alltid trevligt att vila ögonen på (precis som en fin häst är trevlig att se). Men när det kommer till seriöst material (shaggable) spelar ju de där sakerna egentligen mindre roll för mig. Finns det där, så finns det där. Annars kan det växa fram, men innan det finns där blir det inget.

Hmmm... trodde att det bara var vi män som spanar in kroppsdelar..... själv är jag svag för smilgropar...... jag kommer av mig direkt:o
:eek:
Så du går igång på smilgropar?
Det var udda.

Mer allvarligt; Jösses - trodde du på allvar att kvinnor inte ser på män som sexuella varelser? Att kvinnor inte alls är intresserade av sex eller tänder på kroppsdelar? Seriöst???

:eek:
Så du går igång på smilgropar?
Det var udda.

Mer allvarligt; Jösses - trodde du på allvar att kvinnor inte ser på män som sexuella varelser? Att kvinnor inte alls är intresserade av sex eller tänder på kroppsdelar? Seriöst???
Duuu.. det var lite humor å ironi i detta.. självklart vet jag väl att kvinnor bedömer oss män precis vi vi bedömer er........ visst tittar man på rumpor å om urringningen är äkta eller dom går ner en storlek när Bhn faller ;) .. mer udda är jag inte haha

men ett par smilgropar å ett trevligt leende... då är hon med på banan ;)
/s

Hahaha åldersskillnader?
Jag tittar också efter tatueringar.

Tatuering = TOTALT ointressant oavsett övriga fördelar. Tyvärr äcklas jag.
Fördelen är att få män i min ålder är tatuerade...

Men! Då är du lika inkrökt som min exsambo :eek:;) För ett par år sedan fimpade han en lovande nätflirt när han råkade få se en bild där hon var tatuerad - och jag skällde på honom.

Jag skulle själv inte drömma om att göra en tatuering och tycker inte att det är attraktivt i sig - men jag skulle aldrig sumpa en flirt/en dejt/ett förhållande bara för det. Har du råd att vara så kräsen? ;)

Händer. Jag tittar alltid på händer först när jag spanar in någon. Jag kan t o m bli intresserad av någon som person, utifrån händerna.

Jag tittar också på händer men anpassar urskillningslöst mitt omdöme om dem efter hur attraktiv han är i övrigt. Teoretiskt gillar jag stora händer. Men när min senaste känslostorm hade små händer tänkte jag "Åh vilka söta små händer han har". :D

Han hade för övrigt även en tatuering. Den lyste så vackert i månskenet :love:

För mig sitter det inte i utseendet, möjligen i omdömet. Att tatuera ansiktet kan för mig kännas omdömeslöst, och då faller det på en sådan sak.

Men en fin tatuering på en hygglig kropp, en del av personligheten tycker jag bara ökar attraktionskraften. Det är få män jag ser som inte har tatueringar, jag tror det har lite med yrket att göra också... Sedan dejtar jag ju inte, och lyckades hitta en otaturerad man att gifta mig med. Han däremot hatar tatueringar, och fick bearbeta sin aversion när han upptäckte att jag har tramp stamp.

Jag har inga aspekter på handstorleken, det är hur han hanterar dem, hur de ser ut - äh, svårt att förklara :D Men det kan bli oändligt pinsamt när jag fastnar med sugande blick på händer i fel situation. Jag menar, vissa möten behöver man ändå vara mer än fysiskt närvarande på, när det kommer till arbetet.....

Jag tittar också på händer ibland, men det beror på att jag har den egenheten att jag tycker att långa naglar är extremt avtändande. :)

Jag skulle själv inte drömma om att göra en tatuering och tycker inte att det är attraktivt i sig - men jag skulle aldrig sumpa en flirt/en dejt/ett förhållande bara för det. Har du råd att vara så kräsen? ;)
Råd o råd...
Det har jag väl inte.
Bekymret är väl att jag tycker att de är *viskar* ...äckliga. :o

Jag ser massor av tatueringar hela vintrarna på badhuset eftersom jag är där flera dagar i veckan. Jag har aldrig någonsin sett en enda snygg tatuering. Och på håll... folk ser blåslagna ut. Och motiven?
Nå, det är inte lätt detta. Folk får göra vad det vill men jag äcklas av de där suddiga blågrönsvarta kluddarna. Dessutom känns det märkligt att människor vill spruta in giftiga främmande ämnen i sin kropp?

(dessutom har jag ett par tatueringar. Ofrivilligt dock. Det är halvmillimeter stora prickar för att kalibrera strålning. Och ja, jag grät när de gjordes)

Slut på fördomsbluddret.

Råd o råd...
Det har jag väl inte.
Bekymret är väl att jag tycker att de är *viskar* ...äckliga. :o

Jag ser massor av tatueringar hela vintrarna på badhuset eftersom jag är där flera dagar i veckan. Jag har aldrig någonsin sett en enda snygg tatuering. Och på håll... folk ser blåslagna ut. Och motiven?
Nå, det är inte lätt detta. Folk får göra vad det vill men jag äcklas av de där suddiga blågrönsvarta kluddarna. Dessutom känns det märkligt att människor vill spruta in giftiga främmande ämnen i sin kropp?

(dessutom har jag ett par tatueringar. Ofrivilligt dock. Det är halvmillimeter stora prickar för att kalibrera strålning. Och ja, jag grät när de gjordes)

Slut på fördomsbluddret.
Så starka känslor har nog inte jag inför det där. Jag tycker visserligen inte att de tillför något - men jag har inte någon uttalad aversion mot tatueringar. Tror jag.

Har inte tatueringar blivit en klassmarkör också?

Men! Då är du lika inkrökt som min exsambo :eek:;) För ett par år sedan fimpade han en lovande nätflirt när han råkade få se en bild där hon var tatuerad - och jag skällde på honom.

Jag gillar inte direkt tatueringar, men jag skulle bortse från dem om jag för övrigt var intresserad av personen, tex tänkte mig att jag skulle kunna leva med vederbörande.

Men om det bara gällde en tillfällig sexpartner, skulle jag avstå direkt om jag kände minsta motstånd mot en tatuering.

Jag minns en gång då jag hade tänkt förföra en person, men sen visade det sig vid det planerade tillfället att hen hade piercat underläppen och då fick det vara. Jag får nästan ångest av en del piercingar.

Även det hade jag nog tagit mig över om det hade gällt en presumtiv partner, men inte för en flirt.

Jag gillar inte direkt tatueringar, men jag skulle bortse från dem om jag för övrigt var intresserad av personen, tex tänkte mig att jag skulle kunna leva med vederbörande.

Men om det bara gällde en tillfällig sexpartner, skulle jag avstå direkt om jag kände minsta motstånd mot en tatuering.

Jag minns en gång då jag hade tänkt förföra en person, men sen visade det sig vid det planerade tillfället att hen hade piercat underläppen och då fick det vara. Jag får nästan ångest av en del piercingar.

Även det hade jag nog tagit mig över om det hade gällt en presumtiv partner, men inte för en flirt.
Piercing skulle jag nog också reagera på. Det ser så perforerat ut :o Det jag inte reagerar på i örsnibbarna ser för brutalt ut i läppen för min smak.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 655
Senast: Whoever
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 640

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka