Kvinnosyn [VAR: Dejting - en ny tråd]

Äsch! Blir ingen date på lördag, "men gärna en annan gång snart". Han hinner inte nu.
Hans tur att komma med förslag.

MR Snyggo helt lagd på hyllan. Av samma anledning som förut. Så himla velig. Och oklar med sitt bagage.
Men min "Dejt" fortsätter att höra av sig och komma hit. Tyvärr fortsätter han även att vara aktiv på nätet :(
Såg att han uppdaterade även sist sin sida med ny bild precis innan han åkte till mig. Jepp...han dök upp i de kläderna som han fotat sig i. Så uppenbarligen är det inte bara mig han gör sig snygg för :meh:

Men när han är här är han väldigt närvarande både fysiskt och psykiskt. Vi har otroligt kul, trevligt och skönt ihop. Han kommer med spontana komplimanger och komentarer direkt från hjärtat vilket gör att jag blir väldigt kluven i va i hela friden han verkligen vill. Vara med mig eller fler?

Jag avvaktar lite till men sen känner jag att jag behöver ta upp det. Ingen idé att bli förälskad i någon som kanske bara vill vara KK. Och jag är inte intresserad av ett KK-förhållande som inte leder någon vart eller kanske kommer i vägen för att träffa någon seriös.
Nu har iaf Mr Dejt bett mig komma till honom. Det är första gången på dessa månader vi umgåtts. Kanske någon typ av framsteg?

Jag tror det vore bättre om du renodlade ditt väsen till att sitta uppe på nätterna och självbefruktas, istället för att låta enskilda inlägg på ett Internetforum styra ditt liv.

Det där med ring är ju så känsligt.

Fast om du tänker efter så hör det ju faktiskt ihop. Det är den där dejtscanningen som gör att nätterna måste vikas för självbefruktning. Man vill ju inte gärna befruktas av någon man jobbat med i 20 år.

JAJA- HUR SOM FLICKOR Å POJKAR SÅ FÅR NI HAR EN BRA MIDSOMMAR Å HOPPAS NÅN HÄR LYCKAS MED SITT UPPSÅT- ATT HITTA NÅN PÅ SITT DEJTANDE ;)

Jag har under de senaste 20 åren sett det som fullständigt omöjligt att jag skulle hamna i en situation där jag skulle kunna få ligga med någon och det känns som om min hjärna accepterade det och stängde ner de funktionerna som bedömer om en kvinna jag möter är tänkbar. Det senaste året har jag dock börjat se det som fullt möjligt igen och därför ville jag testa om det går att få igång de delarna av hjärnan igen
Tråkigt att du har känt så, samtidigt som det är lite skönt att höra. Jag har haft samma känsla de senaste tio åren. Men har "börjat leva igen" och hittat tillbaka till mig själv. Fantastisk känsla.

Häcken!
Det är en hyfsat diskret kroppsdel att spana på, eftersom en betraktade oftast inte märker det... ;)
Armar och axlar rekommenderas också. ;)

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 625
Senast: monster1
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 654
Senast: Whoever
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 640

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Hovrandsartros