Sant. Därför är det nog bäst att fråga så tidigt som möjligt på dejten: Har du mördat någon tidigare dejt?
Lovar att fråga. Tack för tipset!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sant. Därför är det nog bäst att fråga så tidigt som möjligt på dejten: Har du mördat någon tidigare dejt?
Åh bläckis - du är klok du!Sant. Därför är det nog bäst att fråga så tidigt som möjligt på dejten: Har du mördat någon tidigare dejt?
Det är bara till att stå i grinden och kolla om han har yxa med sig. Seriemördare - yxa - check - stämpel i pannan och vägbeskrivning till uthuset.Lovar att fråga. Tack för tipset!![]()
-Har du mördat någon tidigare dejt?Sant. Därför är det nog bäst att fråga så tidigt som möjligt på dejten: Har du mördat någon tidigare dejt?
Men VARFÖR tittar du dem i skrevet?Åh bläckis - du är klok du!![]()
Bra där! Man vill ju inte verka korkad redan från start, liksom.-Har du mördat någon tidigare dejt?
-Ja. Men bara en gång.
-Phew. Jag har blivit varnad för seriemördartypen, men det verkar ju inte du vara! Kom in, jag har satt på kaffet!![]()
-Har du mördat någon tidigare dejt?
-Ja. Men bara en gång.
-Phew. Jag har blivit varnad för seriemördartypen, men det verkar ju inte du vara! Kom in, jag har satt på kaffet!![]()
-Har du mördat någon tidigare dejt?
-Ja. Men bara en gång.
Nu är det faktiskt seriemördare vi varnar för, och inte sådana där som det går tretton på dussinet; vanliga beiga engångsmördare.Du missar en viktig aspekt här. De flesta som mördar någon, gör det bara en gång. Det betyder att risken att bli en engångsmördares enda offer är mycket större än att man skulle mördas som en del av en serie. Replikskiftet bör därför skrivas om:
- Har du mördat någon tidigare dejt (eller någon annan)?
- Nej. Aldrig, faktiskt.
- Hjälp! Våga inte komma in här! Du får sova i uthuset!
HannibalI will have an old friend for dinner.![]()
Fast man vill ju ändå vara unik, den utvalda. Hur går det ihop?Nu är det faktiskt seriemördare vi varnar för, och inte sådana där som det går tretton på dussinet; vanliga beiga engångsmördare.
Eller så påpekar man att *om du försöker mörda mig så kommer jag slå ihjäl dig med mitt basebollträ*
Kan bli en intressant date efter det![]()
Vem vill bli mördad av en oskuld, liksom?Fast man vill ju ändå vara unik, den utvalda. Hur går det ihop?![]()
Bevisligen har ingen av oss blivit mördad heller. Trots att åtminstone somliga av oss gärna smådejtar lite nu och då. Bara en sån sak.Egentligen förstår jag inte varför det skulle behövas några andra dejtingkonsulter här än Jeffery, Petruska och mig. Det märks ju att vi har full koll!
Bara den matchar skorna och nagellacket så är det lugnt.Jag har inget basebollträ, men jag har jaktpilbåge...
Fast man vill ju ändå vara unik, den utvalda. Hur går det ihop?![]()