Kvinnosyn [VAR: Dejting - en ny tråd]

Lovar att fråga. Tack för tipset! :)
Det är bara till att stå i grinden och kolla om han har yxa med sig. Seriemördare - yxa - check - stämpel i pannan och vägbeskrivning till uthuset.
Yxan behåller du. Kan ju vara bra att ha nästa gång du ska spänta ved.

F ö - du gjorde min dag med "det finns ett uthus" :rofl: :rofl: :rofl:

Hoppas att det går bra på dejten!
Av exemplet att döma är prognosen god :)

-Har du mördat någon tidigare dejt?
-Ja. Men bara en gång.
-Phew. Jag har blivit varnad för seriemördartypen, men det verkar ju inte du vara! Kom in, jag har satt på kaffet! :)

Du missar en viktig aspekt här. De flesta som mördar någon, gör det bara en gång. Det betyder att risken att bli en engångsmördares enda offer är mycket större än att man skulle mördas som en del av en serie. Replikskiftet bör därför skrivas om:
- Har du mördat någon tidigare dejt (eller någon annan)?
- Nej. Aldrig, faktiskt.
- Hjälp! Våga inte komma in här! Du får sova i uthuset!

Du missar en viktig aspekt här. De flesta som mördar någon, gör det bara en gång. Det betyder att risken att bli en engångsmördares enda offer är mycket större än att man skulle mördas som en del av en serie. Replikskiftet bör därför skrivas om:
- Har du mördat någon tidigare dejt (eller någon annan)?
- Nej. Aldrig, faktiskt.
- Hjälp! Våga inte komma in här! Du får sova i uthuset!
Nu är det faktiskt seriemördare vi varnar för, och inte sådana där som det går tretton på dussinet; vanliga beiga engångsmördare.

Egentligen förstår jag inte varför det skulle behövas några andra dejtingkonsulter här än Jeffery, Petruska och mig. Det märks ju att vi har full koll!
Bevisligen har ingen av oss blivit mördad heller. Trots att åtminstone somliga av oss gärna smådejtar lite nu och då. Bara en sån sak. :)

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 654
Senast: Whoever
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 640

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat