Kvinnosyn [VAR: Dejting - en ny tråd]

Om nu det här är ok,
varför anses det då som manschauvinistiskt och patriarkalt om en man sneglar ned i en kvinnas urringning?
"Om hon nu har valt att ha så en så'n tajt tröja så är det väl det hon vill uppnå?"
Jag har i och för sig inte sagt att det är ok.

Gulp!! Verkar bli date på lördag :eek:
Lite vågat blir det isf, för killen kommer till min ort och har ingen möjlighet att ta sig hem samma dag (nej, det går inte!). Han måste alltså sova hos mig - första gången vi ses.

Har varit med om det förut en gång och honom var jag ihop med i 3 år efter det.

Gulp!! Verkar bli date på lördag :eek:
Lite vågat blir det isf, för killen kommer till min ort och har ingen möjlighet att ta sig hem samma dag (nej, det går inte!). Han måste alltså sova hos mig - första gången vi ses.

Har varit med om det förut en gång och honom var jag ihop med i 3 år efter det.
Det finns hotell. Gör upp innan, att om det verkligen inte funkar, då delar ni på ett hotellrum för honom.

Njae - nu var du nog lite väl drastisk?

För min egen del är sex en avgörande del av ett förhållande - jag har testat utan och det vill jag inte uppleva igen. Hellre utan partner i så fall.

Därenot känns det inte som om det är det första man ska djupdyka i, koncentrera sig på. Jag funderar om det är en person jag kan tänka mig. Om ja, sedan vill jag lära känna honom. Men det är inga långa funderingar. jag vet nog ganska snabbt om det är ja eller nej i den frågan.

Men hamnar jag inte icke-knullbar direkt så är det fullständigt ointressant, hur bra han än är i övrigt.

Ja jag var mycket drastisk :). Jag skruvade till resonemanget några snäpp helt medvetet.

Det finns hotell. Gör upp innan, att om det verkligen inte funkar, då delar ni på ett hotellrum för honom.

Finns inget hotell i närheten. Har dock ett uthus där han kan bo om det behövs. Som 2 vuxna människor borde man nog fixa att vara på samma ställe några timmar. Första möjligheten för honom att åka hem är tidigt på söndag morgon...och han kommer 18-tiden på lördag (om han kommer)

Hmm
Jag har nog kommit på att jag måste lära känna den personen jag ska bli ihop med , inga kärlek vid första ögonkastet.
min första hann jag med att hata/avsky i drygt ett år innan vi blev ihop o var tillsammans i 6 år ( 2 år för länge typ ...men vi hann o få en snygg grabb på den tiden :love: )

Den andra var eg lite för snygg o lite för mycket "Flickorna Laban" ...men jag orka o ge han en chans o vi var ihop i 20 år ...

.sen var det 35 åringen ....näää, 8 mån inget för mig ....Men jag har ändå haft massa småflirtar under tiden , men för att orka ta in en man måste jag nog lära känna honom på riktigt o inga internetflams som man vet varken ut eller in

Otherwise I choose rather to be alone :D ......

Finns inget hotell i närheten. Har dock ett uthus där han kan bo om det behövs. Som 2 vuxna människor borde man nog fixa att vara på samma ställe några timmar. Första möjligheten för honom att åka hem är tidigt på söndag morgon...och han kommer 18-tiden på lördag (om han kommer)
Om 2 vuxna människor ska samsas på samma ställe några timmar,
bör ingen av dem vara seriemördare.

(sorry - detta är bara en referens till tidigare seriemördardiskussioner, inte en anledning till att anlita Securitas för helgtjänstgöring.)

Efter att de styckats efter konstens alla regler,
efter instruktioner funna på det världsomspännande datanätet Internet?

Nej, man kan ju inte mörda dem, då blir man lika god kålsupare själv.

Tänkte mest att det blir en säkrare dejt om man placerar seriemördaren i uthuset redan från början, ifall han skulle få en impuls att börja seriemörda.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 654
Senast: Whoever
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 637

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10
  • Valp 2025

Hästrelaterat