Men du vill inte ha den typen av man som måste känna sig behövd genom att försörja dig, uträtta alla tunga sysslor och beskydda dig.jag behöver ingen man, men jag VILL ha en!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men du vill inte ha den typen av man som måste känna sig behövd genom att försörja dig, uträtta alla tunga sysslor och beskydda dig.jag behöver ingen man, men jag VILL ha en!
Du behöver inte vara avundsjuk på mig där iaf. Mina killkompisar säger att jag är tjejen man gärna ligger med, men man tar inte hem henne till Mamma...
Har dessutom fått höra får säkerligen 5 olika killar att så länge jag har häst och hund, bor ensam på en gård och dessutom har ett väldigt självständigt och "manligt" yrke så kommer jag inte hitta någon. Jag ger nämligen sken av att inte behöva en man...
Och visst, i sak är det väl korrekt, jag behöver ingen man, men jag VILL ha en!
Har samma bekymmer själv.. på en halv minut hamnar man i kompisfacket... dvs en man kan prata med om allt å luta sig emot när det blåser snålt på alla fronter.. stig ska man ha som vän... inget merFrågade en vän häromdagen och han sa att: du är en person man vill ha som vän, du är snäll och rolig. Men du utstrålar inte flickvän eller sex. Så man tänker inte på dig på det sättet, man tänker på dig som en vän.
Så hur ska man göra gör att folk ska tänka på en som flickvän eller var vännen knäpp som sa detta?
Har samma bekymmer själv.. på en halv minut hamnar man i kompisfacket... dvs en man kan prata med om allt å luta sig emot när det blåser snålt på alla fronter.. stig ska man ha som vän... inget mer![]()
"alla kvinnors vän" då för min delMen en fråga till er som inte alltid blir "vännen", hur ska man undvika det? Hur ska jag göra för att inte bara bli alla mäns vän?
Bredda lite. Sök efter någon som är kreativ och passionerat intresserad av nånting, oavsett vad detta är. Man behöver inte ha samma intresse, men samma syn på livet och vad som är viktigt och får en att må bra.jag letar efter typ nördar, musiker, konstnärer etc. Personer som jag upplever är rätt lika mig själv.
Bredda lite. Sök efter någon som är kreativ och passionerat intresserad av nånting, oavsett vad detta är. Man behöver inte ha samma intresse, men samma syn på livet och vad som är viktigt och får en att må bra.
Så man tänker inte på dig på det sättet, man tänker på dig som en vän.
Han gör sig till talesperson för alla män, och du låter honom göra det. Som jag ser det.
Han gör sig till talesperson för alla män, och du låter honom göra det. Som jag ser det.
Jag frågade ku min tjejkompis samma sak. Gjorde hon sig till talesperson för alla kvinnor då?
Hon sa att det är väl naturligt att folk letar efter ngt som är annorlunda än de själv och jag också borde göra det.
Nu var det inte frågan jag kommenterade, utan svaret. Han kan ju på sin höjd svara på varför han ser dig som vän, inte som tilltänkt flickvän.
Om du frågar honom varför män i allmänhet ser så på dig, utgår du ju från att alla män är likadana i det här avseendet (därför att de är män).
För mig är det ett underligt sätt att se på män.
Han kunde ju dessutom ha svarat att han bara kan svara för egen del osv.
Istället gör ni båda samma misstag, och du låter det forma hur du ser på dig själv i relation till att hitta en partner.
"alla kvinnors vän" då för min del![]()
Samma här, hellre ensam än i ett förhållande som inte känns helt bekvämt. Har ju provat det med, att ge det en chans, men det slutar aldrig bra.Bättre det än att vara helt ensam
Mig är det många som blir rädda för , för jag är ganska kaxig o självgående. De män jag träffat efter exet har varit mesiga o dansat efter min pipa fast jag ens inte börjat spela. Sånt får jag tuppjuck på.
Men jag trivs bättre själv än att ha nån som inte är Mr 100% för mig då
Vännen var inte knäpp, men utgick ju ifrån sitt eget sätt att se på dig i sitt svar.du utstrålar inte flickvän eller sex. Så man tänker inte på dig på det sättet, man tänker på dig som en vän.
Så hur ska man göra gör att folk ska tänka på en som flickvän eller var vännen knäpp som sa detta?
Prexis. Och det är därför han är din vän, och inte ihop med dig. Du känner förmodligen likadant - annars hade du väl istället skrivit om den man du är kär i, men som inte förstår dina signaler..?Vännen var inte knäpp, men utgick ju ifrån sitt eget sätt att se på dig i sitt svar.
Grejen är inte att det är du som gör nåt fel - du har bara inte träffat rätt person. Fortsätt bara vara dig själv.
Prexis. Och det är därför han är din vän, och inte ihop med dig. Du känner förmodligen likadant - annars hade du väl istället skrivit om den man du är kär i, men som inte förstår dina signaler..?
Det här kan du inte tolka på annat sätt än: (mina fetningar)
"du utstrålar inte flickvän eller sex för mig. Så jag tänker inte på dig på det sättet, jag tänker på dig som en vän."
Men du vill inte ha den typen av man som måste känna sig behövd genom att försörja dig, uträtta alla tunga sysslor och beskydda dig.