Kvinnosyn [VAR: Dejting - en ny tråd]

Åh, jag måste bara berätta. Min brandvarnare fuckade ur i helgen, tror den tyckte det gick lite för hett till här :o
Första gången den tjöt var när vi "myste" i soffan, vid HELT fel tillfälle tjuter den till bara i typ 5 sekunder för att sen bli tyst, dessutom var klockan typ 2 på natten... och andra gången var när vi stod och hånglade i hallen innan hon åkte... (precis under den också för övrigt).
Jag har dödat den nu genom att ta ut batteriet men seriöst, vad vill den oss?! :rofl:[/QUOTE]

Jag tror som du att det var hettan ;), eller så tyckte den att det var ett bra tillfälle att påpeka behovet av ett batteribyte när ni ändå bara stod där under och inte "gjorde någon nytta".

Jag har läst om den boken men det verkade mest vara självklarheter;
Var en god lyssnare,
Var rolig,
Ha ögonkontakt,
Ställ inte ja/nejfrågor,
Prata inte jobb
Osv

Detta var enligt artikeln vad boken handlade om.. Men har du läst den- kan du berätta lite mer och ge ngt annat tips?

Det finns några konkreta tips i boken som kan vara bra att tänka på om man försöker att få någon intresserad. Tyvärr brukar jag vara för nervös eller ha för roligt på dejter för att komma ihåg att tänka på tipsen. :)

Det finns några konkreta tips i boken som kan vara bra att tänka på om man försöker att få någon intresserad. Tyvärr brukar jag vara för nervös eller ha för roligt på dejter för att komma ihåg att tänka på tipsen. :)

Haha.. Ja ska man komma ihåg tips nu också på dejten...
Jag tycker också att det blir jobbigt om det blir för mkt spel... Jag vill liksom få vara mig själv och ha lite vanligt folkvett... Men ett och annat tips kanske kan vara bra..,

Haha.. Ja ska man komma ihåg tips nu också på dejten...
Jag tycker också att det blir jobbigt om det blir för mkt spel... Jag vill liksom få vara mig själv och ha lite vanligt folkvett... Men ett och annat tips kanske kan vara bra..,

Jo, det får inte bli för mycket spel, men jag som inte har så mycket erfarenhet fick iallafall några aha-upplevelser när jag läste den. :)

Åh, jag spammar tråden men jag vet inte vart jag ska ta vägen med mig själv! Leendet står från öra till öra och det bara spritter i kroppen. Jag är så lycklig!!!:love: :bump::banana::love: typ så känner jag mig just nu, skulle behöva ut och springa eller skrika eller vad som helst!!
(nöjer mig dock med att skriva på buke för tillfället :angel: )

Japp...visst gjorde jag det... dock ingen skillnad i antalet besök eller dejter:(

Oj, vad tråkigt. Har du ändrat igen efter det? Ibland kan det ju varit bra att testa lite olika för att se vad som funkar.

Hur har du gjort tidigare då? Hur har du träffat dina ex och sådär? Har du inga vänner som kan presentera dig för sina vänner så du kan bredda bekantskapskretsen i allmänhet lite?

Jag skulle inte våga visa sexuellt intresse (eller annat intresse heller utöver vänskap för den delen). De gånger i livet då jag råkat låta det märkas att jag varit romantiskt intresserad av någon så har responsen bestått av äckel, irritation och hån.

Jag skulle inte våga visa sexuellt intresse (eller annat intresse heller utöver vänskap för den delen). De gånger i livet då jag råkat låta det märkas att jag varit romantiskt intresserad av någon så har responsen bestått av äckel, irritation och hån.
Håller med om det tyvärr.........
Lillelorden........ tekniskt omöjligt ;)

De gånger i livet då jag råkat låta det märkas att jag varit romantiskt intresserad av någon så har responsen bestått av äckel, irritation och hån.

Fast innan jag går "all in" så vill jag gärna ha någon form av bekräftelse att det är ömsesidigt. Skickar en liten trevare, får en liten signal tillbaka, ökar på signalstyrkan, får samma tillbaka - och vips är vi mitt uppe i en fullödig flirt.

Att skutta på direkt utan någon form av känsla för vart det barkar hade jag inte gjort, och då är jag ändå rätt öppen och social.

Frågade en vän häromdagen och han sa att: du är en person man vill ha som vän, du är snäll och rolig. Men du utstrålar inte flickvän eller sex. Så man tänker inte på dig på det sättet, man tänker på dig som en vän.
Så hur ska man göra gör att folk ska tänka på en som flickvän eller var vännen knäpp som sa detta?

Ja vad var det nu Silverkedjan skrev!

Du behöver inte vara avundsjuk på mig där iaf. Mina killkompisar säger att jag är tjejen man gärna ligger med, men man tar inte hem henne till Mamma...

Har dessutom fått höra får säkerligen 5 olika killar att så länge jag har häst och hund, bor ensam på en gård och dessutom har ett väldigt självständigt och "manligt" yrke så kommer jag inte hitta någon. Jag ger nämligen sken av att inte behöva en man...

Och visst, i sak är det väl korrekt, jag behöver ingen man, men jag VILL ha en!

Låter som en helt okej tjej!

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 656
Senast: Whoever
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 641

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka