Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut inget.Jag såg premiärministern för en stund sedan, när han fick frågan sa han bara att dödsstraffet är borttaget ur konstitutionen.
Men ingenting skulle förvåna ...
Jag läste precis att enligt Reuters har premiärministern lyft att en ändring kan vara på sin plats.Jag såg premiärministern för en stund sedan, när han fick frågan sa han bara att dödsstraffet är borttaget ur konstitutionen.
Men ingenting skulle förvåna ...
Jag hittade i DN:s liverapportering:Jag läste precis att enligt Reuters har premiärministern lyft att en ändring kan vara på sin plats.
Försökte skaka fram en länk men kan inte hitta nån.
Ja exakt det där var det jag läste. Jag hittade samma nu i Aftonbladets rapportering.Jag hittade i DN:s liverapportering:
Dödsstraffet finns inte i Turkiets författning, menlandet kommer överväga lagändringar för att säkerställa att liknande statskupper inte händer igen, säger Yildirim enligt Reuters.
Då fortsatte han så, jag lyssnade inte koncentrerat för han pratade i en evighet ... Fy fan!
1500 militärer arresterade för högförräderi som ska få betala "det yttersta priset". Dvs 1500 dödsstraff på ett bräde? I Europa.
Och inte att förglömma:
De turkiska myndigheterna har avsatt 2.745 domare efter kuppförsöket, uppger tv-kanalen NTV som citerar källor i det högsta rådet för domare och åklagare, skriver Reuters.
Men va? Nu dyker det upp nyheter med bilder och filmer på hur militären blir spottade, sparkad på och misshandlad för att sedan få halsarna uppspärrade. Är inte det Barbari!? Fyfan hoppas att erdogan avrättas.Du behöver inte berätta för mig vad Erdogan gör - du kan lugnt slappna av med att jag är insatt. Hans "barbari" har ingenting med hans återtagande av makten att göra dock, eller hur? Eller vad exakt tror du presidenter vanligtvis gör när det varit ett försök till en kupp, lägger ner och går hem?
Men läser du ens vad jag skriver? Jag skriver att barbariet har ingenting med att vilja återta kontrollen av landet att göra. Vilket DU skrev.Men va? Nu dyker det upp nyheter med bilder och filmer på hur militären blir spottade, sparkad på och misshandlad för att sedan få halsarna uppspärrade. Är inte det Barbari!? Fyfan hoppas att erdogan avrättas.
Men va? Nu dyker det upp nyheter med bilder och filmer på hur militären blir spottade, sparkad på och misshandlad för att sedan få halsarna uppspärrade. Är inte det Barbari!? Fyfan hoppas att erdogan avrättas.
Gud jag såg inte ens sista meningen, trodde det stod "avsätts".Nej, dödsstraff är alltid fel. Likaså mobbrättvisa.
Du behöver inte läxa upp mig.Gud jag såg inte ens sista meningen, trodde det stod "avsätts".
@Sporthorse Avrättningar är väl barbariskt om något?