Jag har hittat mossa i affären så nu är adventsljusstaken klar med egenstöpta ljus (sjukt stolt)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men så fint! Blir så sugen på att göra något liknande med något av de små växthus jag har hemma!Mitt feelingobjekt är också klart, liksom krukorna med vit amaryllis och *trumvirvel* mossa
Visa bifogad fil 80474
Åh vad mysigt det låter, både gårdsförsäljning och julmarknad!Det lokala bryggeriet i stan har "gårdsförsäljning" på fredagar från imorgon i december. Ska dit och köpa julmust och deras supergoda Soda Pop. Farsan med fru som kommer ner för julmarknad i helgen och ska följa med och köpa öl.
Det är det verkligen! Julmarknaden här är fantastisk, man kan kolla på gårdens kossor också. När dom mjölkas och hälsa på kalvarna.Åh vad mysigt det låter, både gårdsförsäljning och julmarknad!
Jag kan ha varit på Rusta och råkat köpa, nej för bövelen - jag blev anfallen!! totalt försvarslösa lilla jag blev brutalt attackerad
Jag skulle köpa schampo och ett garnnystan... kommer hem med 3 godisaskar, 3 rullar julpapper och en snögubbe + en ren att ha ute
Tack tack tack, för att ni är så förståendeVi lider med stackars dig allihopa tror jag
Jag kan ha varit på Rusta och råkat köpa, nej för bövelen - jag blev anfallen!! totalt försvarslösa lilla jag blev brutalt attackerad
Jag skulle köpa schampo och ett garnnystan... kommer hem med 3 godisaskar, 3 rullar julpapper och en snögubbe + en ren att ha ute