Det är ju det jag försöker göra. JAG vet min roll, och eftersom jag nu även vet OOS roll, vet jag exakt vad som hände. Och nej, jag köper inte din röst, tycker det är obehagligt att du fortsätter hävda att jag varit övertygad ang Drama, gått på Drama enbart pga TLVs utspel, och jag köper heller inte din förklaring på varför din röst kom så väldigt tätt inpå min, men du ändå inte hann skriva in att motiveringen även gällde min då lagda röst, utan lade till det i nästa inlägg.
Jag har redan förklarat varför jag tycker det är ett alldeles för högt spel att spela för en ovetandes god.
Och hade du haft en teori mot mig som jag köpte hade det kanske varit en annan sak. Det har du inte. Vilket får mig att tycka du är rejält ulvig.
Men allvarligt? Spionen väntar till DagDL är över, nämner inte för en sekund några misstankar mot sin förra "misstänkta", tror att hon ligger nära till hand för att ryka i nattkäket och går ut med superlativ som "superond" om en spelare utan att tänka en sekund på vad det skulle få resterande spelare att tro OM hon faktiskt rök i nattkäket?
Vem är det nu som förolämpar TLV?