Men jag har ju aldrig någonsin varit säker på det, det jag spenderade större delen av min krafft på igår var ju att försöka förstå Dramas förklaringar till det jag tyckte var misstänkt, jag gick igenom diverse möjliga scenarion, diskuterad en del av dem med bland annat dig, där jag visst försökt förklara vad jag menar, flera gånger, och har även skrivit ut att jag absolut håller det för möjligt att TLV inte alls hade någon info om Drama efter att ha gått igenom leken igen, men ändå hävdar du att det är vad som gjort mig så fruktansvärt misstänkt i dina ögon?
Vad har jag gjort fel här? För nu förstår jag verkligen ingenting längre. Jag hade en teori du inte höll med om, vi diskuterade, men jag vet inte om du är ond eller god, jag höll med om att även det du sa var möjligt efter att ha tittat noggrannare. Sen gick jag vidare på vad jag tyckte var misstänkt med Dramas egna inlägg.
Jag försökte ta in andras synpunkter och se det ur flera perspektiv, jag lyssnade på och begrundade andras möjliga scenarion, allt för att jag försökte hjälpa den goda sidan.
Jag gillar inte barn, vi byter liknelse. Din häst springer över vägen och det kommer en bil. MEN det är mörkt, du VET inte om det är din häst eller en Nazghül-häst, så du beslutar att det bästa sättet att behandla situationen är att kasta ut ännu en häst som du inte vet är din häst eller en Nazghül häst i vägen och hoppas den blir påkörd istället, för att du hade en starkare känsla för att den andra hästen skulle kunna vara en Nazghül-häst än den första. En ren gissning. Tänk om den hästen du kastade ut visat sig vara Brego eller Shadowfax, liksom? Därför tycker jag det är vågat av en god att göra så när det finns så många goda specialroller kvar. Huruvida du köper resonemanget eller inte är ju upp till dig, det är mitt personliga vendetta mot lottningar, jag har gjort mitt bästa för att förklara det, du gör som du vill.
Jag röstade inte på Drama, som jag förklarat för Cirkus, för att jag blev för osäker. Dels pga konversationerna med dig, men även när ingen annan tyckte något var det minsta off med Dramas inlägg som jag gick igenom, utan snarare tyckte hon förklarade sig med so much perfect sense. Jag har ofta svårt att förstå andra spelare, det är inte direkt första gången. När jag väl tagit beslutet att INTE rösta på Drama ändå hade jag alldeles för kort tid på mig att välja någon att rösta på (jag hade ju varit rätt så inställd på Drama...), in kommer OOS som knappt synts till så långt, aldrig luftat misstankar mot mig innan, och röstar på mig. Jag tycker det är ett ulvigt beteende att hålla sig i skymundan för att sen komma in en liten stund innan DL och rösta på någon man inte misstänkt alls innan när man ändå är en bit in i leken. Det är som att säga "Jag röstar på dig, jag vill inte höra din förklaring till anledningen till att jag misstänker dig. Jag tror du är ond oavsett. Haha!" typ.
Jag hade ingen tid kvar, så därför hamnade rösten på OOS.
Hade jag haft mer tid att begrunda vad som hände hade jag ärligt talat röstat på Bumpo. För att hon röstade på mig (som jag redan gått igenom i tidigare inlägg) med den teorin var helt obegriplig för mig.
Nu sitter jag här och känner mig tämligen orättvist behandlad, framförallt av dig, du säger att jag inte ska stirra mig blind på TLVs angrepp på Drama. Fine. Det gjorde jag inte. Du säger att jag ska argumentera och teoria och hitta annat som stärker. Fine. Jag gör det.
EFTER att jag gjort det är tiden slut och jag får panikrösta på någon annan, och då straffar du mig för det med motiveringen att jag inte alls gjort det du störde dig på från början. Den största anledningen till att jag i det skedet valde att INTE rösta på Drama var pga Dig, OOS och Bumpo. Du för att du fått mig att inte stirra mig blind på det första scenariot och OOS och Bumpo för att ingen av dem kunde se minsta mysko med Drama (utan då istället gick på mig) ni kunde omöjligt vara ulvar alla 3 (om inte LL omvandlat någon, eller har något annat fuffens för sig, men jag har trott att det bara funnits 2 ulvar kvar) och jag trodde inte 2 ulvar skulle dreva mot mig i samma lynch. Det gav i teorin minst 2 goda som tyckte Drama made perfect sense, och ja, utan info backar jag då. Och fick panikrösta på någon annan.
...