Jakten på smurfarna [Ulvlek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Jakten på smurfarna [Ulvlek]

jag har nog ett Myrten trauma iom med hur hon lurade mig i min allra första lek.

Jag var spion. Och hon var demon.
Hon lyckades få eremiten att stoppa käk en natt och den natten så valde ulvjäklarna självaste Myrten.... vem hade inte gått på det?
Sen så lyckades hon på slutet få mig att tro att det skulle bli oavgjort, men gjorde en röständring i sista sekund så de onda vann istället.
jag var frustrerad i många dagar efter och tyckte att jag var den sämsta spelaren nånsin.

Sv: Jakten på smurfarna [Ulvlek]

nej det var ingen fara. Efter att jag hade fått lugna ner mig från dag 2 då det kändes som om precis alla var ute efter mig så var det ju helt OK igen. jag är inte direkt långsint av mig :p

Vad bra.:) Ville mest kolla så att du inte tog åt dig, för det var inte meningen isf. Ibland kan man känna sig väldigt påhoppad i dessa spel.:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 573
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 638
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
37 363
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar