Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, ja det var roligt
Och jag tänkte att om inte drama ryker i den lynch då hon åkte hade det varit bra om jag åkt eller blivit käk för då BORDE alla goda förstått att jag sett henne.
Måste ju säga att det var grymt pricksäkert av dig att se sambandet mellan Monster och Art där i början.
Som död ulv så tyckte jag att det var spännande
Hur nailade du henne?
Å Caisa, den natten som Cirkus hade automatiskt skydd och du valde att skydda henne så kände jag bara neeej, skydda någon annan. Men kunde liksom inte säga något
Jag tänkte att jäklar vilken miss ni gör nu
Och jag som skrivit klart uppdateringen och så ändrar ni i exakt sista sekund
Men du var otroligt skicklig på att få bort misstankarna från dig. Jag var riktigt imponerad. Så på ren spelskicklighet klarade du dig i allafall en dag till
Men du var otroligt skicklig på att få bort misstankarna från dig. Jag var riktigt imponerad. Så på ren spelskicklighet klarade du dig i allafall en dag till
Jag vet förövrigt mycket sur när ni attackerade mig sådär bara från ingenstans
Fast jag är vldigt nöjd med att jag hade rätt om Mammas för en gångsskull
Satt och dubbelcheckade rollistan tidigare idag, när det slog mig... vi hade haft 3 "lottningar", jag hade inte tänkt på att borgmästarens röst väger tyngst i det sammanhanget... Checka vilka som hade röstat på vilka och vem som rykt i "lottningen" och tadaa: Mu.
Tyckte du kunde varit mer på min sida och hintat lite försiktigt i alla fall, med all underhållning du fått av mig.
Hon steg ju i princip på min misstankelista för varje inlägg hon skrev, men det gjorde tydligen jag på alla andras listor också...
Vilken tur att det bara är en lek, annars hade jag kunnat vara bitter på riktigt. Ända tills imorgon, för det är ungefär så långsint jag är.
Du började!
Satt och dubbelcheckade rollistan tidigare idag, när det slog mig... vi hade haft 3 "lottningar", jag hade inte tänkt på att borgmästarens röst väger tyngst i det sammanhanget... Checka vilka som hade röstat på vilka och vem som rykt i "lottningen" och tadaa: Mu.
På din ja. Meningen var ju att sjunka på alla andras Men alltså hjälp vad jobbig du var att diskutera med!
Men varför röstade du på mig då? Om du var så säker på att drama var redigt ond
Det fattar inte jag