Jakten på smurfarna [Ulvlek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Jakten på smurfarna [Ulvlek]

Jag tänkte att jäklar vilken miss ni gör nu :p
Och jag som skrivit klart uppdateringen och så ändrar ni i exakt sista sekund :meh:

Och jag tänkte att om inte drama ryker i den lynch då hon åkte hade det varit bra om jag åkt eller blivit käk för då BORDE alla goda förstått att jag sett henne.

Ditt bevittnande kom minst sagt olägligt för mig när jag redan hade så mycket misstankar. Blev jobbigt där ett tag:p

Måste ju säga att det var grymt pricksäkert av dig att se sambandet mellan Monster och Art där i början.

Ja, lite impad själv när det visade sig att de var onda båda två. Men ja, som ni redan diskuterat, jag tog ju igen det med drama. :angel:

Men alltså, jag bara köper inte att bara förutsatte att TLV hintade järnet precis innan hon åkte, och alla bara köpte det rakt av, det fick mig att liksom, näe, så kan det inte vara, det måste vara onda som tar en lätt väg. :p

Men du var otroligt skicklig på att få bort misstankarna från dig. Jag var riktigt imponerad. Så på ren spelskicklighet klarade du dig i allafall en dag till

Hur nailade du henne?

Satt och dubbelcheckade rollistan tidigare idag, när det slog mig... vi hade haft 3 "lottningar", jag hade inte tänkt på att borgmästarens röst väger tyngst i det sammanhanget... Checka vilka som hade röstat på vilka och vem som rykt i "lottningen" och tadaa: Mu. :p

Å Caisa, den natten som Cirkus hade automatiskt skydd och du valde att skydda henne så kände jag bara neeej, skydda någon annan. Men kunde liksom inte säga något :p

Tyckte du kunde varit mer på min sida och hintat lite försiktigt i alla fall, med all underhållning du fått av mig. :D ;)

Jag vet förövrigt mycket sur när ni attackerade mig sådär bara från ingenstans :mad:

Fast jag är vldigt nöjd med att jag hade rätt om Mammas för en gångsskull :p

Men du var otroligt skicklig på att få bort misstankarna från dig. Jag var riktigt imponerad. Så på ren spelskicklighet klarade du dig i allafall en dag till

Hon steg ju i princip på min misstankelista för varje inlägg hon skrev, men det gjorde tydligen jag på alla andras listor också... :meh:

Vilken tur att det bara är en lek, annars hade jag kunnat vara bitter på riktigt. ;) :D Ända tills imorgon, för det är ungefär så långsint jag är. :angel:

Ja, mitt problem var ju att jag visste att drama var ulv.

Grejen var att jag trodde att Habina siat drama och att TLV förstått det, kanske via spionrader eller på något annat vis, iom hur hon droppade mig och sen bara fokuserade på drama. Det var också därför jag trodde hon var förtrollad.

Haha ja jag tänkte att nu är nog Cirkus riktigt frustrerad:D
Men ptja, det funkade ju nästan iaf. Men så nervös jag var innan den DL, speciellt då vi hela leken trott att Habina var BM och hade utnyttjat sin extraröst på mig den DL. Men så var det ju inte tydligen.

Satt och dubbelcheckade rollistan tidigare idag, när det slog mig... vi hade haft 3 "lottningar", jag hade inte tänkt på att borgmästarens röst väger tyngst i det sammanhanget... Checka vilka som hade röstat på vilka och vem som rykt i "lottningen" och tadaa: Mu. :p

Tyckte du kunde varit mer på min sida och hintat lite försiktigt i alla fall, med all underhållning du fått av mig. :D ;)

Du, jag tänkte faktiskt skriva i stil med "Du har bra teorier men det skadar ju inte att ta en titt till innan du bestämmer dig om du känner dig osäker".
Men jag som LL vill ju inte hinta, blev bara frustrerad över det :p

Fst, näe? Den dagen Mu röstade på mig var det ju lika och habina och cirkus röstade på den som åkte då?

Jag har också suttit och letat BM.. :p

Hon steg ju i princip på min misstankelista för varje inlägg hon skrev, men det gjorde tydligen jag på alla andras listor också... :meh:

Vilken tur att det bara är en lek, annars hade jag kunnat vara bitter på riktigt. ;) :D Ända tills imorgon, för det är ungefär så långsint jag är. :angel:

På din ja. Meningen var ju att sjunka på alla andras;) Men alltså hjälp vad jobbig du var att diskutera med!:p;)

Fast det blev väl bara 2 lottningar?

Hur hade det gått till om det blivit lottning den dagen Borgmästaren var förtrollad? Hade trollerirösten varit den som avgjort vid lottning? Eller hade den räknats som en vanlig röst?

Men varför röstade du på mig då? Om du var så säker på att drama var redigt ond
Det fattar inte jag

Det som fick mig att bli hundra på Drama var Arts röstning. Att jag missade henne till lynchningen berodde (tyvärr) på att jag var så grymt sårad och inte riktigt kunde se klart plus att jag tyckte att du spelade märkligt. Sorry

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 573
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 638
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
37 363
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar