Jakten på smurfarna [Ulvlek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Jakten på smurfarna [Ulvlek]

Men varför röstade du på mig då? Om du var så säker på att drama var redigt ond
Det fattar inte jag

Ja, Caisa och jag har haft låååånga konversationer. Där hon bankat huvudet i väggen och jag har lyssnat på det :D

Ha ha, jag är glad att jag inte hade långa konversationer med dig om hur SÄKER jag var....

Fast med en så bra LL hade jag unnat dig att skratta åt mina felaktigheter

Haha, ja, det har varit mer av en monolog än en konversation. :D

"Jag VET att du inte kan jaka eller neka, men jag måste skriva det här till nån, och jag kan ju inte skriva i tråden vilka roller jag tror alla har!" osv... :p

Måste ju säga att det var grymt pricksäkert av dig att se sambandet mellan Monster och Art där i början.

Ha ha, jag är glad att jag inte hade långa konversationer med dig om hur SÄKER jag var....

Eller hur! :up:

Jag kanske var fel ute med rollerna (utom mus som jag nailade! :D ), men jag hade ju ett ganska gott hum om vilka som var goda i alla fall. det var Mammas eget fel att hon var så misstänkt i min bok, så det skyller jag på henne. :D

Haha, ja, det har varit mer av en monolog än en konversation. :D

"Jag VET att du inte kan jaka eller neka, men jag måste skriva det här till nån, och jag kan ju inte skriva i tråden vilka roller jag tror alla har!" osv... :p

Jag tyckte det var roligt att få se lite tankar som man inte kan skriva i tråden, även om jag inte kunde svara så mycket på det :)

Jag vet inte.
Jag tror för att du också var inne på att drama var ond, synd att du släppte den tanken första dagen efter att jag sett henne. Jag skrattade lite åt den catfight som blev mellan henne och mig direkt efter det NattDL.

Haha, ja det var roligt:D

Måste ju säga att det var grymt pricksäkert av dig att se sambandet mellan Monster och Art där i början.

Det tyckte jag med. Och sen sia både art och paddan, jag trodde hon skulle pricka dramatik med :p

Å Caisa, den natten som Cirkus hade automatiskt skydd och du valde att skydda henne så kände jag bara neeej, skydda någon annan. Men kunde liksom inte säga något :p

Var det kul att ha med vittnet i leken, ni som utsattes för det?

Jag tyckte det var spännande att se vem som skulle få ut vem först :p

Och jag tänkte att om inte drama ryker i den lynch då hon åkte hade det varit bra om jag åkt eller blivit käk för då BORDE alla goda förstått att jag sett henne.

Mitt inlägg om Drama berodde helt och hållet på hennes spel. För mig var det faktiskt uppenbart att hon var ond dels pga hur hon spelat och dels pga hur Art röstade. Och så satt jag där käkad och såg hur ni missade att lyncha henne och tog stackar OOS istället :eek:

Hoppas du inte tog åt dig åt vad jag skrivit om att du gick på mig för att du var sur. Det vara bara för att jag satt illa till och var tvungen att ta mig ur misstankarna på något sätt.:)

Och så måste jag berätta en sak, hade det inte varit för ditt inlägg om att jag var superond så hade vi käkat Mammas den natten. Men jag råkade logga in innan Natt-DL, såg ditt inlägg och flippade totalt för jag trodde du var siaren. Och jag tänkte att det vore dumt att inte försöka få ut denna med en sådan chans så jag panikändrade käk till dig i sista stund. Haha, så typiskt att jag dessutom lyckades ändra från den faktiska siaren bara.:cautious::o:p

Ja, jag tyckte det var kul!

Jag gillade tanken på att få misstänkliggöra någon (sorry Drama ;) ) och veta att om jag ryker så fattar förhoppningsvis de andra goda att jag har sett en ulv och vem det var.

Och sen catfighten - det blev nästan komiskt

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 573
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 639
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
37 363
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Te-samo-far, vad är det?
  • Budget
  • Vad gör vi? Del CCVI