Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ha ha, jag är glad att jag inte hade långa konversationer med dig om hur SÄKER jag var....
Fast med en så bra LL hade jag unnat dig att skratta åt mina felaktigheter
Ha ha, jag är glad att jag inte hade långa konversationer med dig om hur SÄKER jag var....
Fast med en så bra LL hade jag unnat dig att skratta åt mina felaktigheter
Haha, ja, det har varit mer av en monolog än en konversation.
"Jag VET att du inte kan jaka eller neka, men jag måste skriva det här till nån, och jag kan ju inte skriva i tråden vilka roller jag tror alla har!" osv...
Jag vet inte.
Jag tror för att du också var inne på att drama var ond, synd att du släppte den tanken första dagen efter att jag sett henne. Jag skrattade lite åt den catfight som blev mellan henne och mig direkt efter det NattDL.
Måste ju säga att det var grymt pricksäkert av dig att se sambandet mellan Monster och Art där i början.
Måste ju säga att det var grymt pricksäkert av dig att se sambandet mellan Monster och Art där i början.
Mitt inlägg om Drama berodde helt och hållet på hennes spel. För mig var det faktiskt uppenbart att hon var ond dels pga hur hon spelat och dels pga hur Art röstade. Och så satt jag där käkad och såg hur ni missade att lyncha henne och tog stackar OOS istället
Det tyckte jag med. Och sen sia både art och paddan, jag trodde hon skulle pricka dramatik med
Var det kul att ha med vittnet i leken, ni som utsattes för det?
Jag tyckte det var spännande att se vem som skulle få ut vem först