Jakten på smurfarna [Ulvlek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Jakten på smurfarna [Ulvlek]

Ha! Jag visste väl att jag skulle bli käkad. :p Jag prickade lite för många onda... Men fråga mig inte hur jag gjorde. :o

Trodde att Mammas var siaren, men om inte Paddington varit ond hade jag blivit förvirrad...

Tack Matmissbrukaren för en toppenrolig lek. :D

Egentligen hade det ju inte spelat ngn roll för utgången, om mammas lynchats så hade ju alla vetat att jag var ond - men liiite kul hade det varit :D ;)

Ja, jag insåg att ni inte skulle äta mig, iom att du då skulle vara helt körd sedan. Men du har ju argumenterat bra hela leken igenom, jag blev inte lugn förrän folk började rösta på dig idag, innan dess har jag tänkt att fasiken, nu kommer Paddan att outsmarta mig! :D

Du har väl inte tagit illa upp av att jag teoriat så hårt mot dig va? :)

Jag vet inte.
Jag tror för att du också var inne på att drama var ond, synd att du släppte den tanken första dagen efter att jag sett henne. Jag skrattade lite åt den catfight som blev mellan henne och mig direkt efter det NattDL.

Jag var sjukt velig idag mellan Paddi och Mammas. Det var Habinas röst som avgjorde eftersom jag trodde att hon var siare.

Jag "fuskade" lite, eftersom jag hade möjlighet att se TeamLundVers raderade inlägg. :o

Ja, jag insåg att ni inte skulle äta mig, iom att du då skulle vara helt körd sedan. Men du har ju argumenterat bra hela leken igenom, jag blev inte lugn förrän folk började rösta på dig idag, innan dess har jag tänkt att fasiken, nu kommer Paddan att outsmarta mig! :D

Du har väl inte tagit illa upp av att jag teoriat så hårt mot dig va? :)

Ingen fara :)
jag tycker du gick hårdare åt Caisa faktiskt - jag visste ju att du siat mig så det var naturligt att du skulle gå på. Sedan har jag inte riktigt haft tid för leken på samma sätt som jag brukar, så jag har nog mest skummat det du skrivit ;)

Jag tyckte du var så otroligt övertygad om Paddi att jag blev nervös av det.

Sen eftersom jag trodde att Habina var siare och inte hade siat dig som ond så litade jag på att du nog ändå var god. Jag trodde att du eller Caisa var ängel

Det är ju bra att tro fel saker som gör att det blir ändå rätt på slutet O_o

Ingen fara :)
jag tycker du gick hårdare åt Caisa faktiskt - jag visste ju att du siat mig så det var naturligt att du skulle gå på. Sedan har jag inte riktigt haft tid för leken på samma sätt som jag brukar, så jag har nog mest skummat det du skrivit ;)

Mhm! Jävla sätt att kasta upp Brego på vägen för att försöka rädda en liten random stepponny. :mad:

Översättning: Lägga upp ängeln för lottning för att rädda en bybo...

Aha, det såg inte jag...

Jag tyckte att hon var så himla märklig när hon verkligen totalsvängde från att ha röstat på mig till att direkt gå på drama, visserligen var det tacksamt eftersom det gjorde att det var lättare för mig att göra drama misstänkliggjord. Då blev jag övertygad om att hon var förtrollad. Ha ha, så fel hade jag.

Och varför försökte ni äta mig första natten? Vad hade JAG gjort? :mad:
Jag åts första natten i förrförra leken också... :cautious:

Jag "fuskade" lite, eftersom jag hade möjlighet att se TeamLundVers raderade inlägg. :o

Vänta lite nu här.. Vad var det för inlägg??
Jag kommer inte ens ihåg vad jag skrev idet :o

Och för er som undrade över hintar från mig. Skäms på er. jag skulle aldrig göra ngt så nesligt :mad:

Mitt inlägg om Drama berodde helt och hållet på hennes spel. För mig var det faktiskt uppenbart att hon var ond dels pga hur hon spelat och dels pga hur Art röstade. Och så satt jag där käkad och såg hur ni missade att lyncha henne och tog stackar OOS istället :eek:

Eller förresten jag blev väldigt glad efter hennes lynch när jag såg att jag hade rätt för jag var lite orolig att ni hade bildat en lynchmobb efter mig annars. :nailbiting:

Mina rader var att Art blev siad och Mu förtrollad. Jag tyckte jag smög in Mu väldigt snyggt i mitt testamente men det verkade gå förbi den stora massan av er. Tttttttt :cautious:

Och jag trodde också att Habina var siare. Snacka om pricksäker.

För att du verkade för snäll för att någon skulle misstänka dig för att vara ulv och du såg god ut :)

Jag är alltid snäll. :cautious:
Och jag lyckas ju uppenbarligen alltid få folk att misstänka mig hur jag än gör, i något skede, oavsett hur god jag är! :p

Haha, men soooorry, men du kändes ond just då. Sedan siade jag dig och kunde för mitt liv inte komma på hur jag skulle rättfärdiga att jag inte längre trodde du var ond, men var ju tvungen att göra det så att alla skulle veta att du var god om jag skulle dö. :p

Haha, men soooorry, men du kändes ond just då. Sedan siade jag dig och kunde för mitt liv inte komma på hur jag skulle rättfärdiga att jag inte längre trodde du var ond, men var ju tvungen att göra det så att alla skulle veta att du var god om jag skulle dö. :p

"Efter att jag sovit på saken känns du inte så ond längre..." nä jag tackar jag. :p Hade du inte varit så väldigt skum och gjort precis vad jag väntat på att ulvarna skulle göra hade jag nog kopplat att du var siare. Som det var trodde jag bara du var en ulv som försökte framställa dig själv som siare för att förvirra mig ännu mer. :cautious:
Men skrev faktiskt till MM att det fanns en chans att du var siare också. Faktiskt. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 573
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 639
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
37 363
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar