Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du, jag tänkte faktiskt skriva i stil med "Du har bra teorier men det skadar ju inte att ta en titt till innan du bestämmer dig om du känner dig osäker".
Men jag som LL vill ju inte hinta, blev bara frustrerad över det
Fst, näe? Den dagen Mu röstade på mig var det ju lika och habina och cirkus röstade på den som åkte då?
Jag har också suttit och letat BM..
På din ja. Meningen var ju att sjunka på alla andras Men alltså hjälp vad jobbig du var att diskutera med!
Du din jäkel kommer hädanefter stå högst på min misstankelista JÄMT tillsammans med Mammas och Sasse
Meeen jag köpte ju Drama´s teorier mer än dina! Och sen dök du bara upp från ingenstans och *BAAAAANG* så var jag dööööd!
Hur tänkte ni när Art ändrade sin röst? Var det för att försöka ha kvar henne ?
Hrmph, köper Stortruts skumma nonsens framför Ängelns klarsynthet.
som sagt, jag väntade på att ulvarna skulle se sin chans att få ut ängeln i en lynch eftersom jag antog att de visste att jag var ängeln efter första natten. Därför blev du sjuuuuuuuuuuuuuuukt skum där.
Flåt
och MYRTEN
Hon kommer föe evigt vara högst på min.
Jaaa det kan väl eventuell vara så att Drama hade vissa fördelar av att jag lekt med henne innan.. Men det kommer inte ske igen
Du är förlåten eftersom du till sluuut lyssnade på Mammas och röstade på Paddan
Hoppas du inte tog åt dig av vad jag skrivit om att du gick på mig för att du var sur? Det vara bara för att jag satt illa till och var tvungen att ta mig ur misstankarna på något sätt.
Alltså jag fattar inte att du inte fattade att Mammas var siare när hon efter att ha sovit på saken inte såg något ont i dig längre. Hade någon skrivit så till mig hade det kvittat hur skum jag tyckte personen var, jag hade blivit stensäker på att det var siaren.