Jakten på smurfarna [Ulvlek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Jakten på smurfarna [Ulvlek]

Du, jag tänkte faktiskt skriva i stil med "Du har bra teorier men det skadar ju inte att ta en titt till innan du bestämmer dig om du känner dig osäker".
Men jag som LL vill ju inte hinta, blev bara frustrerad över det :p

Hahaha, du gjorde helt rätt i det. Dessutom hade jag bara skyddat Habina om jag inte valt Cirkus, så det hade ju inte direkt spelat någon roll. :p

Fst, näe? Den dagen Mu röstade på mig var det ju lika och habina och cirkus röstade på den som åkte då?

Jag har också suttit och letat BM.. :p

2 lottningar som mu inte lade en ströröst i*. Jag vet inte. It made sense tidigare? :p

På din ja. Meningen var ju att sjunka på alla andras;) Men alltså hjälp vad jobbig du var att diskutera med!:p;)

Klart jag var, du sa ju bara konstig sak på konstig sak! :p

Aha, nåja jag trodde ju att du var trollad...

Min första röst var otroligt ynkligt underbyggd så på det viset förstår jag dig, jag droppade ju de tankarna också. Det är så sabla svårt att vara först att rösta. Då tar man de små fragment som finns....

Hur tänkte ni när Art ändrade sin röst? Var det för att försöka ha kvar henne ?

Meeen jag köpte ju Drama´s teorier mer än dina! Och sen dök du bara upp från ingenstans och *BAAAAANG* så var jag dööööd! :mad:

Hrmph, köper Stortruts skumma nonsens framför Ängelns klarsynthet. :cautious:
som sagt, jag väntade på att ulvarna skulle se sin chans att få ut ängeln i en lynch eftersom jag antog att de visste att jag var ängeln efter första natten. Därför blev du sjuuuuuuuuuuuuuuukt skum där. :p

Flåt :angel:

Hur tänkte ni när Art ändrade sin röst? Var det för att försöka ha kvar henne ?

Åh, det där blev så fel pga dig.;) Art skulle ändra till mig för att kicka ut mig istället för henne, om det stod jämnt mellan oss. Hon var ju mer värdefull att ha kvar. Men du la antagligen din röst precis när hon ändrade så det blev inte övervägande röster på mig som det skulle ha blivit.:)

Hrmph, köper Stortruts skumma nonsens framför Ängelns klarsynthet. :cautious:
som sagt, jag väntade på att ulvarna skulle se sin chans att få ut ängeln i en lynch eftersom jag antog att de visste att jag var ängeln efter första natten. Därför blev du sjuuuuuuuuuuuuuuukt skum där. :p

Flåt :angel:

Jaaa det kan väl eventuell vara så att Drama hade vissa fördelar av att jag lekt med henne innan.. Men det kommer inte ske igen :mad:

Du är förlåten eftersom du till sluuut lyssnade på Mammas och röstade på Paddan ;)

Jag har inga problem med vare sig Sasse, Myrten eller Drama. :eek: Drama tycker jag att jag kan läsa halvbra i alla fall, även om jag alltid misstänker alla. :p Sasse är vass, visst, men högst på nån lista är hon inte. :p

Jag har svårare för Hedinn i så fall... :cautious:

Ja, vi trodde du var ängel eller välsignad. Vrf vi inte försökte få ut dig var väl lite för hur spelet flöt iväg. Det blev väl aldrig riktigt tillfälle för det. Vi tänkte ta dig i käk så småningom, men även där gjorde spelet att det inte blev så.:)

Jag visste faktiskt inte hur jag skulle göra men i och med att Mumorsan blev förtrollad så fråntogs hon rätten att bestämma över sin röst, och därmed bestämde jag mig för att hon inte skulle få ha kvar sin utslagsröst om det kom till det läget, utan då fick det bli lottning. Skitsvårt det där med detaljerna kände jag, för det är dom som gör spelet till vad det är.

Jaaa det kan väl eventuell vara så att Drama hade vissa fördelar av att jag lekt med henne innan.. Men det kommer inte ske igen :mad:

Du är förlåten eftersom du till sluuut lyssnade på Mammas och röstade på Paddan ;)

Hahaha, aha, okej. :p

Jag lyssnade inte på Mammas, tyckte Mammas var sjukt skum. Men med 2 röster på Paddan i det läget och även Cirkus lutade ditåt VISSTE jag ju att siaren lade sin röst på Paddan... så ja... :p
Fan vad nojjig jag var när varken Habina eller Cirkus verkade säker längre, från att tidigare varit bombis på Drama. MAMMAS kunde jag ju inte lita på liksom. :D

Sen var det synd att sprattsmurfen aldrig utnyttjade sin förmåga.

Alltså jag fattar inte att du inte fattade att Mammas var siare när hon efter att ha sovit på saken inte såg något ont i dig längre.:eek: Hade någon skrivit så till mig hade det kvittat hur skum jag tyckte personen var, jag hade blivit stensäker på att det var siaren.

Alltså jag fattar inte att du inte fattade att Mammas var siare när hon efter att ha sovit på saken inte såg något ont i dig längre.:eek: Hade någon skrivit så till mig hade det kvittat hur skum jag tyckte personen var, jag hade blivit stensäker på att det var siaren.

Trodde hon körde något skitskumt ulvspel där hon utgav sig för att vara siare. :cautious:
Jag trodde ju Cirkus var siare och Cirkus hade uttryckt missnöje över att Mammas tycktes vara SÅ SÄKER på Paddan. Det trodde jag var för att hon visste att Mammas inte kunde vara siaren... för att hon var det själv... :mad:

:rofl:

Sjukt rolig lek, jag har följt med lite lagom i feberdimmorna =) satt i tisdags och försökte få ut något vettigt av det alla skrev men insåg att mitt huvud inte fungerade så jag tänkte att det var bäst för team-goda att någon annan hoppade in, bra spelat allihopa :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 573
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 638
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
37 363
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar