Jakten på smurfarna [Ulvlek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Jakten på smurfarna [Ulvlek]

Klart hon skriver vettiga saker också, hon är ju slipad! :) Det man får ta sådana där rävar på är just de små tabbarna. :)

Skulle inte jag kunna säga detsamma om dig också isåfall? :angel:
Jag har ju hört om dig innan, tror inte det finns en lek där du inte nämns, ska jag tro på dem, håller jag det inte heeeeeelt omöjligt för dig att skapa dig alibi genom att rösta på Art. ;)

Njae, men man kan ibland luta mer åt nåt håll än ett annat, vilket jag känner att jag inte gör i frågan om tlv. :p

Haha, såklart! Men det gäller ju att ha något att kunna försäga sig om också. :p

Klart jag skulle ha kunnat rösta på Art! :) Men jag hade inte länkat ihop två ulvkollegor i typ mitt första teoriinlägg, oavsett hur svag länk, och jag hade inte drivit på gällande Art på det sättet. :) Men ja, du behöver ju inte tro mig om du inte vill. Och jag gissar att du inte kommer att göra det innan jag dör/leken är slut heller, haha! :D

Mina reflektioner av röstsammanställningen: Det är cirkus och Paddan som är de sista två ulvarna. Detta för att jag inte tror att Paddan skulle kunna se och skriva ihop röstinlägget på två minuter.

Eventuellt att det är Paddan och drama och att hon hade flera alternativ klara och bara körde på att kasta in rösten på drama i sista sekund så snart det var klart att det var kört för drama, lite halvalibi åt paddan. Men egentligen tror jag mer på cirkus just fn.

Varför Cirkus? Hur tänker du?

Jag tror att Mammas tänker antingen Paddan + cirkus eller Paddan + dramatik. Med övervikt mot det förstnämnda. I lyan alltså

Mammas röstar på paddington
cirkus röstar på drama
Dramatik röstar på Cirkus
Habina röstar på dramatik
Caisa röstar på Dramatik
Paddington röstar på Dramatik

Är allas röster med?

Jag tänker att vi har dig, mig, habina, mu, drama, cirkus och paddan kvar.

Av dessa sätter jag mig på goda sidan.
De jag sätter åt godare hållet är Habina (pga röststat ffa), Mu (pga monster och känsla, hon känns som att hon vill hitta goda), dig )främst pga känsla och att även om vi inte håller med varann så känns det som att du vill hitta onda).

Det ger drama och cirkus kvar som ev kompanjoner till Paddan. Och eftersom jag tror att Paddan tänkt rösta på drama redan innan din röst kom (bara två min emellan) är cirkus det logiska valet kvar som kompanjon. :)

Ja, jag har skummat leken och det är väl bara Mus som fattas, hon har inte skrivit sedan igårkväll. :)

Haha, såklart! Men det gäller ju att ha något att kunna försäga sig om också. :p

Klart jag skulle ha kunnat rösta på Art! :) Men jag hade inte länkat ihop två ulvkollegor i typ mitt första teoriinlägg, oavsett hur svag länk, och jag hade inte drivit på gällande Art på det sättet. :) Men ja, du behöver ju inte tro mig om du inte vill. Och jag gissar att du inte kommer att göra det innan jag dör/leken är slut heller, haha! :D

Jag håller inte det som det högst troliga scenariot nej. :p
Men man vet aldrig, och det enda jag fått lära mig om dig sen innan är att man aldrig ska lita på dig, eller tro att man vet vart man har dig, om man inte siat dig. Du har innan du dök upp i anmälningstråden varit lite som "Mammas myten legenden", för någon nämnde dig i varje lek men du var aldrig med och syntes aldrig till... jag började tro att du VAR en myt. :cautious:

Jag tror att Mammas tänker antingen Paddan + cirkus eller Paddan + dramatik. Med övervikt mot det förstnämnda. I lyan alltså

Man kan alltså ta mitt svammel och korta ner det såhär. Om man nu inte gillar en massa rörigt svammel alltså. ;)

Knapp

Det bästa med att åka är ju att jag kommer slippa försvara mig från Caisa sen iaf:angel::rofl: Har ju knappt haft tid för annat:D

Jag håller inte det som det högst troliga scenariot nej. :p
Men man vet aldrig, och det enda jag fått lära mig om dig sen innan är att man aldrig ska lita på dig, eller tro att man vet vart man har dig, om man inte siat dig. Du har innan du dök upp i anmälningstråden varit lite som "Mammas myten legenden", för någon nämnde dig i varje lek men du var aldrig med och syntes aldrig till... jag började tro att du VAR en myt. :cautious:

Hahahaha!! :D Jag sitter ju här med randiga y-front ovanpå min morphsuit, såatte.... ;) :D :D :D

Jag tänker att vi har dig, mig, habina, mu, drama, cirkus och paddan kvar.

Av dessa sätter jag mig på goda sidan.
De jag sätter åt godare hållet är Habina (pga röststat ffa), Mu (pga monster och känsla, hon känns som att hon vill hitta goda), dig )främst pga känsla och att även om vi inte håller med varann så känns det som att du vill hitta onda).

Det ger drama och cirkus kvar som ev kompanjoner till Paddan. Och eftersom jag tror att Paddan tänkt rösta på drama redan innan din röst kom (bara två min emellan) är cirkus det logiska valet kvar som kompanjon. :)

Men... ja, jag har alltid fel om Cirkus, så jag vet inte om det ens hade förvånat mig, men hon är en av dem jag håller minst misstänkt, men nu kan jag för guds skull inte komma ihåg varför jag lade henne åt det godare hållet, måste varit mycket känsla, och för att jag tycker det känts som att hon letar onda.
Så det vette tusan... Jag blir mäkta förvånad om Drama är god. :crazy:

Jag blir glatt överraskad om drama är ond, i så fall har ni gjort det bra. Min känsla just nu säger att hon inte är ond, men den grunden är ju rätt vek så jag hoppas att ni har rätt. :)

Knapp

Det bästa med att åka är ju att jag kommer slippa försvara mig från Caisa sen iaf:angel::rofl: Har ju knappt haft tid för annat:D

Men hallå, idag har du väl inte behövt frösvara dig nå mycket, JAG orkade inte längre heller. :p Och var upptagen med Mammas den lilla tid jag haft innan kvällen kom. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
37 365
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar