Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, tillräckligt mycket iaf Du tog musten ur mig igår
Haha, något gott kom ur att jag prioriterade soffan och datorn framför allt annat jag tänkt göra idag, drama fick andas!
Du önskar att jag vore ett får?
Jag tänker att vi har dig, mig, habina, mu, drama, cirkus och paddan kvar.
Av dessa sätter jag mig på goda sidan.
De jag sätter åt godare hållet är Habina (pga röststat ffa), Mu (pga monster och känsla, hon känns som att hon vill hitta goda), dig )främst pga känsla och att även om vi inte håller med varann så känns det som att du vill hitta onda).
Det ger drama och cirkus kvar som ev kompanjoner till Paddan. Och eftersom jag tror att Paddan tänkt rösta på drama redan innan din röst kom (bara två min emellan) är cirkus det logiska valet kvar som kompanjon.
Och ja, det är väl klart att man hinner med att fatta ett beslut och rösta på typ en minut? Du behöver inte tro mig, men eftersom jag redan funderat på att ändra min röst iom att paddan inte fick några fler satt jag i tråden med f5 i högsta hugg och fattade ett snabbt beslut.
Och alltså ja givetvis hade jag föredragit att du haft en röst mer och åkt direkt. Detta för att jag misstänkte dig mer än oos och jag vill ALLTID att de jag misstänker mest åker. Det är ju drt leken går ut på? Du verkar vilja ha det till ett ont drag att jag vill ha ut mina misstänkta och gärna har ett finger medi all aktivitet som händer? Det är det inte.
Stortrut kom hem med Lärlingsmurfen och låste in honom i källaren genom en lucka i golvet, och drog över mattan så den inte gick att se. Han var väldigt nöjd med sitt fynd och funderade på vad han skulle vilja ha ut av den lilla smurfen. Mat, det var först och främst det som Stortrut hade på sin lista. Tänk alla bakelser, fina tårtor, soppor utan smurfar i och annat gott den lilla smurfen kunde trolla fram åt honom!
Plötsligt så knackar det på dörren och Stortrut öppnar. Utanför stod Gammelsmurfen och några andra smurfar som kommit för att hämta tillbaka Lärlingsmurfen, men Stortrut vägrade avslöja vad han gjort med honom och Gammelsmurfen sa att synden straffar alltid sig själv, och vips så förvandlade han Stortrut till ett blått troll. Han som hatar blått!
Aldrig mer visade han sig ute bland folk, men tyvärr gick smurfarna miste om att någonsin hitta Lärlingsmurfen.
Dramatik var Stortrut
eftersom det är drama som jag teoriat om i mina inlägg idag (ang att jag inte köper hennes teorier om mu/monster osv) så är det väl inte konstigt att det är just där min röst hamnar? Jag är inte en sån person som sitter med multipla fönster och olika röstvarianter öppna när jag bara teoriat och sagt emot i stort sett en enda person på hela dagen. Däremot vet jag att du brukar kunna göra precis detta och du skrev det ju även i inlägget till Caisa ang din röst på henne igår.
Om jag inte vet var jag har en person så blir jag otroligt nojig och vågar knappt rösta utifall jag väljer fel och själv skriver du att du önskade att caisa åkt?
Sedan har jag varit tydligt med att jag hållit mu och habina åt det goda hållet ett bra tag (just utifrån samma saker du tar i detta inlägg).
Cirkus och Caisa ser jag inget ont i heller å jag förstår verkligen Caisas frustration efter den debatt ni hade under gårdagen samt fortsatt idag. Vilket gör att det är bara du kvar att misstänka utöver drama
Ja, för jag har ju koll på vad du spelat.
Bra jobbat med drama!
Jo JAG såg ju det!