Sv: Jakten på smurfarna [Ulvlek]
jag vet inte alls.
Jag tog ett bad och började fundera på Mu, hon har varkligen glidit under min radar.
Förstår inte riktigt varför du misstänker
mu och varför även Caisa funderar över henne. Jag delar inte den synen, jag tycker det som hände runt DL1 är ganska så tydligt att hon inte är på samma sida som monster. Sedan att drama i sin teori försökte få in mu där tillsammans m både mammas och monster känns som ytterligare en faktor att väga in att mu hamnar utanför ekvationen (eftersom mammas tidigare pratat i mattetermer).
Habinas track record talar för sig själv, så hon har länge varit avskriven i mina ögon och det blev ju inte precis dåligare med facit från igår.
Mammas är den som toppar min lista, dels för jag vet hur slipad hon är med att leta upp teorier om alla och vända in och ut på allt, men att då inte se/vägra se det de flesta såg runt drama känns inte som mammas faktiskt. Jag tycker mammas fokuserar på fel saker och inte kärnan i det som händer. Lite grann som drama - där jag tyckte drama bara går på slutresultatet och inte hela händelseförloppet som leder fram dit medan mammas fokuserar på småsaker och inte ser till helheten.
Caisa och
cirkus måste jag gå igenom ett varv till känner jag, en liten tanke som ligger i bakhuvudet med Caisa är bumpos inlägg om varför jag inte kikat närmare på denne men samtidigt utifrån bumpos roll så kan hon inte ha vetat ngt mer om Caisa utan bara gått på det hon sett i tråden.
Jag tycker att
cirkus snöade in för mycket på möjligheten att tlv var förtrollad och att hon inte såg andra anledningar till rösten mot sig, men vänder man på det så kan detta ha varit ett sätt att försöka avleda från att spionen faktiskt röstade på henne. Jag tycker iaf vi rätt ut allt kring resonemanget nu och som jag skrivit tidigare så tror jag att spionens röst baserades på vad hon läste i tråden och ingen specialinfo. Sedan det som jag tycker talar för hennes fördel är att det känns som om hon försöker leta onda och jag tycker hennes inlägg #733 visar på äkta frustration.
Sedan måste jag säga att luften gick ur mig igår efter LLs inlägg, att försöka leta reda på två onda varav en som varit god en längre tid känns...
skit...