Sv: Jakten på smurfarna [Ulvlek]
Anledningen att jag frågar varför hon tappade luften är väl att jag tycker hon INTE reagerar som hon gjorde när hon var god och vi råkade ut för just en omvandlad god. Hon känns mer uppgiven nu än hon gjorde då. Men det kanske är inbillning från min sida...
Här var infon LL tog upp under/efter någon av de hetare diskussionerna om TLVs eventuella hint:
Var då, hittar inget om det i startinlägget?
Det är ju också sammantaget med hennes uttalande, för jag köper inte att hon skulle informera om det såpass hintigt isf. Men oavsett då får vi ju ta det sedan, det har du helt rätt i.
Nu kanske jag är lite biased pga bekräftelsen jag fick i övriga delar av hennes inlägg, men jag tänker att hon skriver det för att hon tänker att hon skulle ha tänkt så som god, men utan att sätta sig in i situationen i övrigt.
Anledningen att jag frågar varför hon tappade luften är väl att jag tycker hon INTE reagerar som hon gjorde när hon var god och vi råkade ut för just en omvandlad god. Hon känns mer uppgiven nu än hon gjorde då. Men det kanske är inbillning från min sida...
Här var infon LL tog upp under/efter någon av de hetare diskussionerna om TLVs eventuella hint:
Information från LL
Hurvida det hintas i tråden eller inte kan jag inte säga, men skulle det vara uppenbara hintar så kommer goda/onda sidan bestraffas, men inte säkert det blir synligt i tråden för övriga förens vid senare tillfälle.
Jag passar även på att påminna om att hintar är förbjudna.